Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.02.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Mārketinga pasākumi AS "SEB banka"', 1.
  • Отчёт по практике 'Mārketinga pasākumi AS "SEB banka"', 2.
  • Отчёт по практике 'Mārketinga pasākumi AS "SEB banka"', 3.
  • Отчёт по практике 'Mārketinga pasākumi AS "SEB banka"', 4.
  • Отчёт по практике 'Mārketinga pasākumi AS "SEB banka"', 5.
  • Отчёт по практике 'Mārketinga pasākumi AS "SEB banka"', 6.
  • Отчёт по практике 'Mārketinga pasākumi AS "SEB banka"', 7.
  • Отчёт по практике 'Mārketinga pasākumi AS "SEB banka"', 8.
  • Отчёт по практике 'Mārketinga pasākumi AS "SEB banka"', 9.
  • Отчёт по практике 'Mārketinga pasākumi AS "SEB banka"', 10.
  • Отчёт по практике 'Mārketinga pasākumi AS "SEB banka"', 11.
  • Отчёт по практике 'Mārketinga pasākumi AS "SEB banka"', 12.
  • Отчёт по практике 'Mārketinga pasākumi AS "SEB banka"', 13.
  • Отчёт по практике 'Mārketinga pasākumi AS "SEB banka"', 14.
  • Отчёт по практике 'Mārketinga pasākumi AS "SEB banka"', 15.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Banku sektora analīze    5
1.1.  Banku sektora raksturojums    5
1.2.  Mārketinga aktivitātes banku sektorā    7
2.  AS “SEB banka” raksturojums    10
2.1.  Vispārējs raksturojums    10
2.2.  AS “SEB banka” loma banku sektorā    11
2.3.  Mārketinga pasākumi AS “SEB banka”    11
  Secinājumi    14
  Priekšlikumi    15
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    16
Фрагмент работы

Secinājumi
Iepazīstot Latvijas banku sektoru, pieejamos literatūras avotus par mārketinga aktivitātēm, kā arī izpētot un novērtējot AS “SEB banka” mārketinga aktivitātes, tika izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Latvijas banku sektora aktīvi un banku peļņa samazinās kopš 2016.gada, kam par iemeslu ir ko ir ietekmējusi ārvalstu klientu (nerezidentu) apkalpošanas biznesa samazinājums, dēļ pastiprinātās cīņas ar noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanu.
2. Mārketinga stratēģijas izvēli ietekmē gan iekšējie, gan ārējie faktori. Iekšējie faktori, kas ietekmē uzņēmuma mārketinga stratēģiju ir uzņēmuma mērķi vērtības un kultūra, personāls, pieejamie resursi, savukārt ārējie faktori – klientu/patērētāju vēlmju un vajadzību izmaiņas, konkurence, ekonomikas attīstība konkrētajā reģionā un pasaulē un politika.
3. Atkarībā no uzņēmuma izvēlētās un izveidotās mārketinga stratēģijas, tiek izveidota mārketinga pasākumu programma.
4. Vairākkārtējie, īpaši ikgadējie pasākumi ir daļa no uzņēmuma ikgadējās mārketinga stratēģijas, ko var attiecināt arī uz pētāmo objektu AS “SEB banka”.

Коментарий автора
Atlants