Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Reklāmas efektivitāte un attīstības perspektīvas internetā', 1.
  • Эссе 'Reklāmas efektivitāte un attīstības perspektīvas internetā', 2.
Фрагмент работы

Interneta vides specifika ļauj salīdzinoši vienkārši izvairīties no finanšu kontroles: pastāv milzum daudz iespēju reklamēties par velti, ļoti lēti vai tā, ka naudas plūsmas nemaz netiek atspoguļotas dokumentācijā.
Reklāmas Internetā priekšrocības ir šādas:
baneri ir tikpat efektīvi kā reklāma avīzēs, žurnālos un televīzijā, gadījumos, ja nepieciešams veicināt markas atpazīstamību, turklāt reklāmas izmaksas ir daudzkārt zemākas;
reklāmā iespējams sniegt padziļinātu informāciju par produktu, kā arī uzreiz demonstrēt produkta izskatu;…

Коментарий автора
Atlants