Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.10.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Produktu sadale. Mazumtirdzniecība', 1.
  • Конспект 'Produktu sadale. Mazumtirdzniecība', 2.
  • Конспект 'Produktu sadale. Mazumtirdzniecība', 3.
Фрагмент работы

Lēmums par mērķtirgu. Problēma atlasīt un noteikt mērķtirgu mazumtirgotājam ir tikpat aktuāla, kā preču ražotājam. Segmentēšanas principi un metodes kopumā derīgi arī mazumtirdzniecībai. Taču ir jāņem vērā šīs nozares īpatnības, kas saistītas ar tiešiem kontaktiem ar pircējiem. Mazumtirdzniecības tirgotājam ir regulāri jāpēta mērķtirgus, lai apmierināt savu patērētāju vajadzības.
Lēmums par sortimentu un kvalitāti kļūst par galveno faktoru konkurentu cīņā starp mazumtirdzniecības uzņēmumiem. Līdz ar to mazumtirgotājam ir jāpieņem lēmums par sortimentu, pamatojoties uz kopējiem principiem, atšķirībām savā nozarē un izvēlējiem mērķtirgiem.
Lēmums par servisu. Mazumtirgotājam, ņemot vērā savas iespējas, konkurences apstākļus un patērētāju vajadzības, ir jāizlemj par kompleksiem pakalpojumiem. Visus pakalpojumus mazumtirdzniecībā var dalīt pirmspārdošanas, pēcpārdošanas un papildus pakalpojumos.…

Коментарий автора
Atlants