-
"LMT" un ‘"Tele2" uzņēmumu zīmoli un to nozīme uzņēmumu ilglaicīgas darbības nodrošināšanā
Реферат25 Реклама, маркетинг, Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Zīmola vispārējs raksturojums | 4 |
1.1. | Zīmola pirmsākumi un attīstība pasaulē | 4 |
1.2. | Zīmola jēdziens un būtība | 5 |
1.3. | Zīmola funkcijas | 6 |
1.4. | Zīmola būtība un loma mārketingā | 7 |
1.5. | Zīmolvedība | 8 |
2. | Pētījums: Tele2 un LMT zīmoli | 12 |
2.1. | Latvijas mobilo sakaru tirgus raksturojums | 12 |
2.2. | LMT uzņēmuma un zīmola apraksts | 15 |
2.3. | Tele2 uzņēmuma un zīmola apraksts | 18 |
3. | Aptaujas ‘’LMT un Tele2 zīmoli’’ analīze | 21 |
Secinājumi un priekšlikumi | 28 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 30 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Jāsecina, ka zīmolam ir ļoti liela nozīme veiksmīgai uzņēmuma darbības nodrošināšanā. Veiksmīgi veidots zīmols un katrs no tā elementiem sniedz uzņēmumam stabilitāti, jo piesaista klientus, veicina uzņēmuma sniegto pakalpojumu un produktu atpazīstamību, kas savukārt nodrošina uzticamus klientus un šādi klienti ir svarīgs faktors uzņēmuma ilglaicīgas darbības nodrošināšanā. Kopumā zīmola stratēģija spēlē svarīgu lomu uzņēmuma ilglaicīgas darbības nodrošināšanā.
2. Veiksmīgam zīmolam piemīt milzīgs spēks, tas spēj ietekmēt cilvēku domāšanu un sajūtas, ko pierāda Pepsi tests, kurā cilvēkiem zīmola ietekmē pilnīgi mainījās garšas sajūta.
3. Lai radītu zīmolu ir nepieciešami lieli finansiāli ieguldījumi. Visefektīvākais veids, kā popularizēt zīmolu ir reklāma masu medijos, kas atstāj spēcīgu iespaidu uz cilvēku. Mūsdienās ir tik plašas zīmola popularizēšanas iespējas, ka top arvien vairāk zināmu zīmolu, tāpēc paliek arvien grūtāk plašajā reklāmas pasaulē izcelt sava uzņēmuma zīmolu.
4. Zīmola galvenais mērķis ir uzņēmuma piedāvāto produktu vai pakalpojumu cilvēku prātos radīt kā vislabāko. Zīmols savā ziņā ir spēcīgs psiholoģiskais mārketinga elements.
5. Pēc anketā apkopotajiem datiem kopumā jāsecina, ka mūsdienu klienti arvien vairāk pieprasa to, lai zīmols sniedz komfortu, uzticamību un rada emocionālo saikni starp klientu un uzņēmumu.
6. Mūsdienās, no uzņēmumu puses, zīmolam tiek piešķirta tik svarīga loma, jo zināms zīmols patērētājam izraisīs atpazīstamības sajūtu, kas parasti atkal norāda uz lielāku pirkuma apjomu iespējamību. Kad ir šaubas un neskaidrības sajūta, tad katrā ziņā lielāka vērtība patērētāju acīs būs šim te labi pazīstamajam zīmolam, nevis mazpazīstamajam. Un bieži, izdarot pirkumu, zīmolam ir lielāka nozīme nekā cenai.
…
Saturs Ievads 3 1. Zīmola vispārējs raksturojums 4 1.1. Zīmola pirmsākumi un attīstība pasaulē 4 1.2. Zīmola jēdziens un būtība 5 1.3. Zīmola funkcijas 6 1.4. Zīmola būtība un loma mārketingā 7 1.5. Zīmolvedība 8 2. Pētījums: Tele2 un LMT zīmoli 12 2.1. Latvijas mobilo sakaru tirgus raksturojums 12 2.2. LMT uzņēmuma un zīmola apraksts 15 2.3. Tele2 uzņēmuma un zīmola apraksts 18 3. Aptaujas ‘’LMT un Tele2 zīmoli’’ analīze 21 Secinājumi un priekšlikumi 28 Bibliogrāfisko norāžu saraksts 30
