Оценка:
Опубликованно: 14.02.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Nestandarta klientu apkalpošana', 1.
Фрагмент работы

Manuprāt, ideāla klientu apkalpošana ir kad klients jūtās kā viesis. Un šis fakts nav atkarīgs no tā, kāds kanāls saziņai tiek izmantots. Vai runa ir par internetu, e-pastu, tālruni, sociālajos tīklos, firmas darbinieki vienmēr ir laipni klientiem un dot viņiem konkrētu, skaidru un sadarbības priekšstatu par savu stāvokli tirgū, zīmolu, un uzņēmumam kopumā. Uzņēmumi bieži vien analizē internetu, telefonu un citu saziņas līdzekļus, lai pārliecinātos, ka tie ir pietiekami labi funkcionē un atbilst laika prasībām. Jebkuru kanālu, ar kura palīdzību klients var sazināties ar firmu, būtu izanalizēts no viedokļa efektivitāti un lietotāja ērtībai. …

Коментарий автора
Atlants