-
Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības
| Nr. | Название главы | Стр. |
| IEVADS | 2 | |
| 1. | ALKOHOLISKO DZĒRIENU REKLAMĒŠANĀS IEROBEŽOJUMI | 4 |
| 2. | TABAKAS REKLAMĒŠANAS IEROBEŽOJUMI | 7 |
| 3. | SOCIĀLIE TĪKLI UN “INFLUENCERU” MĀRKETINGS | 9 |
| 4. | ZĀĻU REKLAMĒŠANAS KĀRTĪBA | 12 |
| 5. | LATVIJAS REKLĀMAS PROFESIONĀĻU ĒTIKAS KODEKSS | 15 |
| 6. | SECINĀJUMI | 16 |
| IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI | 17 |
6. SECINĀJUMI
Referāta rezultātā autore izdara sekojošus secinājumus:
1. Alkoholisko dzērienu reklāmā ir jāietver informācija, kas brīdina sabiedrību par alkohola lietošanas negatīvo ietekmi, kā arī informē par alkoholisko dzērienu pārdošanas, iegādāšanās un nodošanas aizliegumu nepilngadīgām personām, tomēr precīza reklāmā iekļaujamā frāze likumā nav noteikta.
2. Uz e-cigarešu smēķēšanu attiecas tie paši smēķēšanas ierobežojumi un aizliegumi, kas tiek piemēroti tabakas izstrādājumu smēķēšanai, tomēr lielākā daļa satura veidotāju jeb influenceru tos neievēro.
3. 70% jauniešu vairāk uzticas influenceriem nekā tradicionālajiem medijiem, tāpēc uzņēmuma pareiza viedokļa līdera jeb influencera izvēle, veicinās produktu pārdošanu un atpazīstamību.
4. Patērētāju tiesību aizsardzības centra izstrādātie satura veidotāju principi ir izstrādāti ļoti virspusēji, tomēr tas nenoņem atbildību influenceriem un reklāmu devējiem ievērot citus likumus, kas saistīti ar reklāmu izvietojumu.
5. Ministru kabineta izstrādātie noteikumi Nr. 378 "Zāļu reklamēšanas kārtība un kārtība, kādā zāļu ražotājs ir tiesīgs nodot ārstiem bezmaksas zāļu paraugus" ir izstrādāti korekti un veicina drošāku iespēju klientiem netikt būt maldinātiem.
…
Darba objekts – atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskais regulējums. Darba priekšmets – atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības. Darba mērķis – izpētīt atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības, kā arī noskaidrot tiesiskā regulējuma nepilnības. Balstoties uz izvirzīto darba mērķi, autors nosaka sekojošus darba uzdevumus: 1. izpētīt reklamēšanas tiesiskos regulējumus; 2. noteikt, kuriem produktiem piemīt reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības un izpētīt tās; 3. izpētīt “influenceru” mārketingu un tā iesaisti reklāmā.


















