Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana. Produkti un to klasifikācija. Produkta raksturlielumi, ', 1.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana. Produkti un to klasifikācija. Produkta raksturlielumi, ', 2.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana. Produkti un to klasifikācija. Produkta raksturlielumi, ', 3.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana. Produkti un to klasifikācija. Produkta raksturlielumi, ', 4.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana. Produkti un to klasifikācija. Produkta raksturlielumi, ', 5.
Фрагмент работы

Svarīgs mārketinga elements ir produktu vadīšana. Jo, lai apmierinātu pircēju vajadzības, vispirms jāveic tieši produkta plānošana. Tā ietver uzmanības vēršanu uz produkta īpašībām, dizainam, iesaiņojumam un citiem elementiem.
Svarīga ir noteiktas markas (to saprot kā „brendu”) izstrāde. Produkta plānošanas laikā jādefinē gan produkta jēdziens, gan tā klasifikācija.
Produkts ir viss, kas var apmierināt patērētāja vajadzības (pieprasījumu) un tiek piedāvāts tirgū.1
Pastāv trīs produktu līmeņi:
Pirmais līmenis ir produktu lietošanas vērtība.2
Otrajā līmenī svarīgākās ir tās produkta īpašības, kuras var just ar maņu orgāniem. Tas ietver produktam raksturīgās iezīmes, marku, izskatu, iesaiņojumu, kvalitāti.3
Brends – produkta īpašību kopums, kas nosaka patērētāja izvēli.…

Коментарий автора
Atlants