-
Pakalpojumu kvalitāte viesnīcā "Hotel Jūrmala Spa" un to uzlabošanas iespējas
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Pakalpojumu kvalitāte viesnīcu biznesā | 5 |
1.1. | Viesnīcu kā tūrisma sektoru raksturojums | 5 |
1.2. | Pakalpojumu kvalitātes kritēriji viesnīcās | 6 |
1.3. | Klientu apkalpošanas kultūras izveide organizācija un tās nozīme | 12 |
1.4. | Pakalpojumu kvalitātes loma viesnīcu uzņēmējdarbībā | 15 |
1.5. | Pakalpojumu kvalitātes novērtēšanas metodes | 16 |
2. | Pētījuma metodoloģija | 23 |
3. | Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" darbības raksturojums | 26 |
3.1. | Viesnīcas raksturojums | 26 |
3.2. | Viesnīcas saimnieciskās darbības izvērtējums | 28 |
4. | Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" pakalpojumu kvalitātes analīze | 30 |
4.1. | Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" pakalpojumu sniegšanas procesa analīze | 30 |
4.2. | Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" mārketinga vides analīze | 32 |
4.3. | Sociālos medijos un rezervēšanas sistēmās atspoguļotais klientu vērtējums | 37 |
4.4. | Klientu anketēšanas rezultātu analīze | 38 |
4.5. | Uzņēmuma personāla viedokļa par pakalpojumu kvalitāti analīze | 50 |
4.6. | Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanas iespējas | 51 |
Secinājumi | 55 | |
Priekšlikumi | 57 | |
Izmantotā literatūra un avoti | 58 | |
Pielikumi | 60 |
Pētījuma aktualitāte
Augstas konkurences apstākļos izdevīgāku pozīciju iegūst tās viesnīcas, kuras primāri cenšas apmierināt patērētāju vēlmes. Veiksmīgas viesnīcas, lai sasniegtu ekonomisku izdevīgumu no savas darbības, nodrošina klientu vēlmju apmierināšanu un apmierina viņu sociālās vajadzības. Lai maksimāli realizētu šos mērķus, viesnīcas integrē savas darbībā jaunas tehnoloģijas, izstrādā jaunas personāla pārvaldīšanas metodes, un piedāvā jaunus pakalpojumus kompleksus, jo kvalitatīvā klientu apkalpošana ir svarīgs viesnīcas vadības elements.
Pētījuma aktualitāti pamato arī divi citi aspekti. Pirmais aspekts ir tajā, ka 2018. gadā par nozīmīgu tūristu piesaistes objektu ir kļuvuši spa pakalpojumi, kurus ir nepieciešams nodrošināt ar labu pakalpojuma kvalitāti un pieņemamām cenām dažādām patērētāju grupām. Otrs aspekts, kurš pamata pētījuma tēmas aktualitāti, pirmsdiploma prakses laikā konstatētais augstais negatīvo vērtējumu skaits viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" sniegtajiem pakalpojumiem, kas norāda uz nepieciešamību veikt plašu pētījumu, lai noteiktu tik augstas neapmierinātības iemeslus un izvirzīt priekšlikumus, kā viesnīcai uzlabot situāciju.
Pētījuma mērķis – veikt "Hotel Jūrmala SPA" pakalpojumu kvalitātes izvērtēšanu un izstrādāt pakalpojumu kvalitātes uzlabošanas iespējas.…
Analizēta pakalpojumu kvalitāte Jūrmalas viesnīcā
