Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.03.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Реферат 'SIA "Park SPA"', 1.
  • Реферат 'SIA "Park SPA"', 2.
  • Реферат 'SIA "Park SPA"', 3.
  • Реферат 'SIA "Park SPA"', 4.
  • Реферат 'SIA "Park SPA"', 5.
  • Реферат 'SIA "Park SPA"', 6.
  • Реферат 'SIA "Park SPA"', 7.
  • Реферат 'SIA "Park SPA"', 8.
  • Реферат 'SIA "Park SPA"', 9.
  • Реферат 'SIA "Park SPA"', 10.
  • Реферат 'SIA "Park SPA"', 11.
  • Реферат 'SIA "Park SPA"', 12.
  • Реферат 'SIA "Park SPA"', 13.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  SIA ”Park SPA”    3
2.  7p apraksts un analīze    3
2.1.  Produkts    3
2.2.  Izplatīšana (vieta)    4
2.3.  Cena    4
2.4.  Cilvēki    5
2.5.  Produkta virzīšana tirgū    5
2.6.  Procesi    5
2.7.  Fiziskais pierādījums    6
3.  Mārketinga komunikāciju kopums    8
3.1.  Tiešā pārdošana    8
3.2.  Sabiedriskās attiecības    8
3.3.  Tiešais mārketings    9
3.4.  Pārdošanas veicināšana    9
3.5.  Reklāma    9
4.  Mārketinga komunikācijas vēsts    11
5.  Secinājumi un priekšlikumi    12
Фрагмент работы

5. Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Uzņēmums praktiski neiegulda līdzekļus mārketingā, kā arī uzņēmumā nav atbildīgās personas, kas veidotu un izstrādātu mārketinga aktivitātes, tāpēc „Park SPA” nav plaši atpazīstams Latvijas tirgū.
2. Līdzekļi netiek ieguldīti mārketingā, jo uzņēmuma mērķu auditorija ir tūristi, kas īslaicīgi vai ilglaicīgi ir ieradušies Rīgā, tāpēc ieguldīt vietējos mēdijos vai portālos, kurus neapmeklē ārzemnieki nebūtu efektīvi.
3. Piedāvātās pakalpojuma cenas ir pārāk augstas vietējam Latvijas tirgum.
4. Uzņēmums nodrošina augstas kvalitātes pakalpojumu, par to liecina mutvārdu atsauksmes un klientu viedokļu izteikšana dažādos interneta portālos.
5. Uzņēmums komunicē ar klientiem ar tiešās pārdošanas palīdzību.

Priekšlikumi:
1. Uzņēmumam mērķauditorija ir tūristi, tomēr tūrisms Latvijā ir sezonāls, rudens un pavasara sezonā, kad procentuāli ārzemju tūristu Latvijā ir diezgan maz, arī salona apmeklētāju skaits samazinās, līdz ar to ir mazāks pieprasījums, šajos periodos būtu nepieciešams izstrādāt īpašas akcijas un cenas vietējiem iedzīvotājiem, lai nodrošinātu augstu pieprasījumu visu gadu uzņēmumam.

Коментарий автора
Atlants