Оценка:
Опубликованно: 25.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mārketinga komplekss. Produkta analīze', 1.
  • Конспект 'Mārketinga komplekss. Produkta analīze', 2.
  • Конспект 'Mārketinga komplekss. Produkta analīze', 3.
Фрагмент работы

Katrā katalogā klientiem ir iespēja iegādāties produktus par īpaši izdevīgām cenām. Pasūtot produktu komplektus vai arī produktus lielākā iepakojumā, cena ir ievērojami zemāka, kas ļauj klientiem ietaupīt. Arī jaunā, tikko parādījusies produkcija klientiem tiek piedāvāta par iepazīšanās cenām.
Produkti katalogā netiek izsniegti uz kredītu.

VIETA
AVON produkti tiek pārdoti vairāk nekā 100 valstīs, un kompānijas vispārējais apgrozījums pārsniedz 10 miljardus ASV dolārus gadā. Ar kompāniju sadarbojas vairāk kā 5,5 miljoni aktīvu konsultantu, bet pavisam AVON birojos visā pasaulē strādā vairāk nekā 40 000 darbinieku.
AVON savu produkciju izplata ar katalogu palīdzību, kuri atrodas pie konsultantiem. Konsultants katalogu tālāk nodod savam klientu lokam. Klients izskata piedāvāto preču klāstu un, ja ir ieinteresēts, preci iegādājas. Ja pašam nav savs konsultants un ir vēlme kļūt par to, topošais klients var doties uz tuvāko AVON skaistuma centru.

Коментарий автора
Atlants