Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.09.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 1.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 2.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 3.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 4.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 5.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 6.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 7.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 8.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 9.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 10.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 11.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 12.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 13.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 14.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 15.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 16.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 17.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 18.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 19.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 20.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 21.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 22.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 23.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 24.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 25.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 26.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 27.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 28.
  • Реферат 'Tirgus analīze un pirkšanas apjoma prognoze', 29.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Tirgus analīzes teorētiskais pamatojums    5
1.1.  Vārda “tirgus” definīcija un tirgus veidi    5
1.3.  Tirgus analīzes teorija    6
2.  Tirgus analīzes pētītie rādītāji    8
3.  SIA “Flora Nova” tirgus analīze    11
3.1.  SIA “Flora Nova” uzņēmums    11
3.2.  Apgrozījums    12
3.3.  Pašu kapitāls    13
3.4.  Kapitāla atdeve    13
3.5.  Vispārējais apgrozāmo līdzekļu koeficients    14
3.6.  Krājumu apgrozījums    14
4.  Pirkšanas apjoma prognoze    16
4.1.  Plānošana    16
4.2.  SIA “Flora Nova” pirkšanas apjoma prognozēšanas metode un tās uzlabošanas iespējas    17
  Secinājumi    18
  Priekšlikumi    19
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    20
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Novērojot apgrozījums rādītājus, var secināt, ka vislabākais apgrozījums uzņēmumā un tirgū ir bijis 2016. gadā, kur tirgus vidējais koeficients sasniedza 24107.50, un uzņēmuma apgrozījums sasniedza 4037, kas ir 14.5% no tirgus vidējā.
2. Kapitāla atdeve ir viens no rādītājiem, kas uzņēmumam ir labāks par tirgus vidējo koeficientu, kas pozitīvi atspoguļo efektīvu peļņas veidošanu uzņēmumā, izmantojot akcionāru kapitālu.
3. Bruto peļņa ir otrs koeficients, kurā SIA “Flora Nova” uzņēmums pārspēj tirgus vidējo koeficientu, norādot uz to, ka uzņēmumā ražoto preču un sniegto pakalpojumu cenas ir atbilstošas tirgus stāvoklim, kā arī to ražošanas izmaksas ir nozarei atbilstošā līmenī.
4. Vispārējais apgrozāmo līdzekļu koeficients gan vidēji tirgū, gan uzņēmumā ir zem 1, tas nozīmē, ka pārsvarā lielākā daļa ziedu uzņēmumu nespētu apkalpot maksājumus piegādātājiem, ja saimnieciskā darbība uz kādu laiku tiktu apturēta.
5. SIA “Flora Nova” krājumu apgrozījums ir negatīvs un ļoti zems salīdzinājumā ar tirgus vidējo. Zems rādītājs liecina par to, ka krājumos ieguldītā nauda nenes ienākumus, kā arī rada papildus izdevumus šo krājumu uzglabāšanā.
6. Skatoties uz to, ka krājumu apgrozījuma vidējais koeficients tirgū arī nav pārāk augsts, tas pierāda, ka ziedu uzņēmumiem Latvijā ir grūti izsekot līdzi krājumu nepieciešamajam daudzumam un to kvalitātes saglabāšanai.
7. Vienīgā iespējamā darbība nākotnē ir uzņēmuma paplašināšanās, jo īpašniece, pagaidām, neredz nekādas citas iespējas uzņēmuma uzlabošanā.

Коментарий автора
Atlants