Оценка:
Опубликованно: 31.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Radošums menedžmentā', 1.
  • Реферат 'Radošums menedžmentā', 2.
  • Реферат 'Radošums menedžmentā', 3.
  • Реферат 'Radošums menedžmentā', 4.
  • Реферат 'Radošums menedžmentā', 5.
  • Реферат 'Radošums menedžmentā', 6.
  • Реферат 'Radošums menedžmentā', 7.
  • Реферат 'Radošums menedžmentā', 8.
  • Реферат 'Radošums menedžmentā', 9.
  • Реферат 'Radošums menedžmentā', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
  Radošums menedžmentā    3
  Radošums    3
  Radoša domāšana menedžmentā    3
  Pārmaiņas un jaunievedumi    6
  Kreativitātes risks    8
  Literatūra    10
Фрагмент работы

Radošums jeb kreativitāte ir spēja radīt jaunas idejas vai konceptus. No zinātniskā viedokļa, radošas domas rezultātā rodas gan oriģināla, gan piemērota ideja. Ikdienas uztverē radošums vienkārši ir māka radīt ko jaunu.
Viens no galvenajiem radošās domāšanas priekšnoteikumiem ir tas, ka kreativitāte lielā mērā ir lēmums, ko var pieņemt jebkurš, bet tikai daži cilvēki tiešām pieņem šo lēmumu, jo uzskata, ka kreativitātes izmaksas ir pārāk augstas. Sabiedrības loma kreativitātes attīstībā ir saistīta ar atlīdzības pieauguma noteikšanu un izmaksu samazināšanu. Prasme ģenerēt jaunas idejas ir nepietiekami, sākumā ir jāpieņem lēmums izmantot savas spējas, lai veidotu idejas, analizētu tās un tad pārdot idejas citiem. Bieži vien jaunās idejas sabiedrībā tiek noraidītas. Tipiski cilvēki vēlas, lai viņu radītās idejas patiktu arī citiem, bet tūlītēja kādas idejas atzīšana bieži var norādīt uz to, ka šai idejai nav kreatīvs raksturs [6].
Radošums un inovācija nevar radīt ilgtspējīgu ekonomiku, ignorējot kultūras daudzveidību, kas pati par sevi ir radošuma un inovācijas avots.
Radošumu var uzskatīt par inovācijas galveno avotu – tā radošas idejas pārvērš produktos vai pakalpojumos. …

Коментарий автора
Atlants