-
Būvniecības izstāžu "Māja I 2005" un "Būvniecības pasaule 2005" sniegtās informācijas nozīmīgums remontdarbu veicējiem
Реферат28 Строительство и строительные работы, Реклама, маркетинг
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 2 | |
1. | Izstādes un to nozīme tās apmeklētāju informēšanā | 5 |
1.1 | Izstādes un tajās izmantotie reklāmas veidi un līdzekļi | 5 |
1.2 | Izstāžu un tajās izmantotās reklāmas iedarbīgums un nozīmīgums | 11 |
1.3 | Izstāžu tipi, mērķi un organizēšana | 13 |
Secinājumi | 18 | |
2. | Būvniecības izstāžu „Māja I 2005” un „Būvniecības pasaule 2005” sniegtās informācijas nozīmīgums remontdarbu veicējiem | 20 |
2.1 | Izstāžu „Māja I 2005” un „Būvniecības pasaule 2005” apraksts | 20 |
2.2 | Izstāžu „Māja I 2005” un „Būvniecības pasaule 2005” pētījuma objekta, norises un pētījuma metodes apraksts un pamatojums | 25 |
2.3 | Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija | 26 |
Literatūras saraksts | 33 | |
Anotācija | 34 |
Šī problēma bija aktuāla šā gada pavasarī un būs aktuāla arī nākamgad, jo arī 2006.gadā abas izstādes notiks gandrīz vienlaicīgi. Par neērtu situāciju šo var uzskatīt tikai daļa tās apmeklētāju, jo pārējiem tā varētu šķist mazsvarīga, un tiem, kuriem tā liekas nenozīmīga, tie paši to zina. Bet tai nelielajai apmeklētāju daļai šis ir nozīmīgs jautājums, jo prasa lieku naudas līdzekļu patēriņu un veltu laika izšķiešanu, īpaši, ja cilvēkam vienmēr ir izteikts laika trūkums. Tāpēc radās jautājums, kuru no abām izstādēm būtu vērts apmeklēt, lai apmeklējuma mērķi būtu pilnībā īstenoti un beigās nebūtu jāšaubās par savu izvēli.
Domāju, ka līdz šim šī problēma vēl nav pētīta, jo ir aktuāla tikai nelielai izstāžu apmeklētāju daļai, kā, piemēram, man un manai ģimenei. Tas gan nenozīmē, ka tā būtu mazsvarīga. Manuprāt, problēma ir nozīmīga pat tad, ja tā ir aktuāla tikai dažiem cilvēkiem.
Kā neapstrīdamu faktu problēmas aktualitātē varu minēt pašas izstrādāto anketu apkopojumu, kur apstiprinājās manis izvirzītā hipotēze.
Problēmu nepieciešams izpētīt tāpēc, lai tā cilvēku daļa, kurai tā ir aktuāla, turpmāk izvēlētos to izstāžu zāli, par kuru ir nobalsojusi lielākā daļa aptaujāto apmeklētāju. Pētījuma rezultāti noderētu šajā jautājumā ieinteresētajiem apmeklētājiem arī nākamgad, ja viņi plāno savu laiku un līdzekļus tikai vienas izstāžu zāles apmeklējumam.
Par pētījuma tematu izvēlējos: ”Būvniecības izstāžu „Māja I 2005” un „Būvniecības pasaule 2005” sniegtās informācijas nozīmīgums remontdarbu veicējiem”.
Hipotēze: Cilvēki, kas ceļ, remontē, restaurē ēkas un apzaļumo apkārtni plašāku informāciju gūst izstādē „Māja I 2005”, nevis izstādē „Būvniecības pasaule 2005”.
Pētījuma priekšmets: reklāma un sabiedriskās attiecības izstādēs, franču reklāmu speciālista A. Deijana atziņas par efektīvas reklāmas veidošanu, kā arī reklāmu speciālista G. Stražnova atziņas.…
Izstāde ir demonstrācija, kuras galvenais mērķis ir publikas izglītošana, demonstrējot līdzekļus, kas ir cilvēces rīcībā tās vajadzību apmierināšanai vienā vai vairākās darbības sfērās. Šajā darbā es vēlos aplūkot izstādes nozīmi apmeklētāju informēšanā (teorētiskajā daļā) un izpētīt problēmu par divām šā gada (2005.g.) izstādēm (praktiskajā daļā). Problēma liek salīdzināt divas būvniecības izstādes „Māja I 2005” un „Būvniecības pasaule 2005”. Abas šīs izstādes notika marta sākumā ar divu nedēļu starplaiku. Vai pilnīgu informāciju (ar to domājot to informācijas daudzumu, kas apmeklētājam ir nepieciešams) par būvniecību var iegūt apmeklējot, abas jau iepriekš minētās izstādes, vai pietiek ar vienu.
