Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.11.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mārketinga veidi', 1.
  • Конспект 'Mārketinga veidi', 2.
Фрагмент работы

1. Nosauciet un definējiet galvenos mārketinga veidus? (5p)
a) Sociālais mārketings - Tas ir tad, kad mēs izmantojam mārketingu, lai sazinātos un popularizētu ideju, cenšoties panākt cilvēku attieksmes maiņu, lai gūtu labumu sabiedrībai.

b) Zaļais mārketings - To sauc par zaļo mārketingu un tā ir mārketinga tendence, kurā uzņēmumi reaģē uz tādu patērētāju prasībām, kuri ir gatavi ziedot savu apmierinātību, izmantojot apmierinošu, ja uzņēmums ir draudzīgs videi.

c) Neiromārketings - Tas ir pazīstams kā tāds mārketinga veids, kas analizē to, kā patērētāja smadzenes reaģē pirkuma procesā, koncentrējoties uz uzmanības, emociju un atmiņas procesiem…

Atlants