Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.04.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Starptautiskā tirgus segmentēšana', 1.
  • Конспект 'Starptautiskā tirgus segmentēšana', 2.
  • Конспект 'Starptautiskā tirgus segmentēšana', 3.
  • Конспект 'Starptautiskā tirgus segmentēšana', 4.
  • Конспект 'Starptautiskā tirgus segmentēšana', 5.
Фрагмент работы

Lielākā problēma transnacionālo segmentu identificēšanā saistīta ar grūtībām veikt nepieciešamos pētījumus mērķa tirgus valstīs.
Kopumā uzņēmuma starptautiskās darbības stratēģiskās vadības lēmumi būs atkarīgi no šādiem faktoriem:
Uzņēmuma lieluma vietējā tirgū;
Uzņēmuma priekšrocībām salīdzinājumā ar ārvalstu konkurentiem;
Uzņēmuma vadības pieredzes starptautisku darījumu veikšanā;
Uzņēmuma ilgstošas attīstības mērķa.
Segmentācijas pēc ģeogrāfiska principa tas nozīme tirgus dalīšana uz dažādi ģeogrāfiski objekti: valsts, štats, reģioni, apgabali, pilsētas, mikrorajoni. Kompānijai ir divas iespējas:
1.koncentrēt savu darbību vienā vai divos ģeogrāfiskos segmentos;
2.darboties uzreiz visos segmentos, bet vērst savu uzmanību uz patērētāja vajadzības dažādību.
Ekonomiska-ģeogrāfiskas faktori:
Valsts;
Reģions;
Pilsēta/ciems;
Iedzīvotāju skaits un blīvums;
Klimats;
Ražošanas infrastruktūra;
Transporta infrastruktūra…

Коментарий автора
Atlants