Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.09.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Reklāmas vēsturiskā attīstība. Reklāmas klasifikācija', 1.
  • Реферат 'Reklāmas vēsturiskā attīstība. Reklāmas klasifikācija', 2.
  • Реферат 'Reklāmas vēsturiskā attīstība. Reklāmas klasifikācija', 3.
  • Реферат 'Reklāmas vēsturiskā attīstība. Reklāmas klasifikācija', 4.
  • Реферат 'Reklāmas vēsturiskā attīstība. Reklāmas klasifikācija', 5.
  • Реферат 'Reklāmas vēsturiskā attīstība. Reklāmas klasifikācija', 6.
  • Реферат 'Reklāmas vēsturiskā attīstība. Reklāmas klasifikācija', 7.
Фрагмент работы

Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē ir pazīstama jau sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas u.tml.[1., 51.]
Būdama varens pircēju rīcības motivēšanu ietekmējošs faktors, reklāmas attīstība tajā pašā laikā ir atkarīga no daudziem apstākļiem, no kuriem pirmām kārtām jāmin:
sociāli ekonomiskie
tehnoloģiskie
tiesiskie (to skaitā valsts veiktā tirgus regulēšana)
tirgus ( patēriņa) apstākļi. [1., 507]…

Коментарий автора
Atlants