Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.02.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Reklāmas termini', 1.
  • Конспект 'Reklāmas termini', 2.
  • Конспект 'Reklāmas termini', 3.
  • Конспект 'Reklāmas termini', 4.
  • Конспект 'Reklāmas termini', 5.
  • Конспект 'Reklāmas termini', 6.
  • Конспект 'Reklāmas termini', 7.
Фрагмент работы

Aizstājamība- jēdziens, ar ko apzīmē patērētāja pieķeršanos noteiktai precei vai pakalpojumam; ja prece ir viegli aizstājama un pārdošanā tās nav, tad pircējs, ilgi nedomādams, nopirks citu tai līdzīgu preci
Apgrozījuma kanibālisms-situācija, kur viens firmas produkts pārtver otra produkta patērētājus, bet firmas kopējais apgrozījums nemainās.
Aplauzums- teksta, fotogrāfiju un citu grafisko elementu izvietojums vajadzīgajā formā (sludinājumā, bukletā, grāmatā vai citā iespieddarbā).…

Atlants