Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.02.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Реферат 'Komunikācijas apmaiņa uzņēmumā SIA "Unda"', 1.
  • Реферат 'Komunikācijas apmaiņa uzņēmumā SIA "Unda"', 2.
  • Реферат 'Komunikācijas apmaiņa uzņēmumā SIA "Unda"', 3.
  • Реферат 'Komunikācijas apmaiņa uzņēmumā SIA "Unda"', 4.
  • Реферат 'Komunikācijas apmaiņa uzņēmumā SIA "Unda"', 5.
  • Реферат 'Komunikācijas apmaiņa uzņēmumā SIA "Unda"', 6.
Фрагмент работы

Tomēr ir atgadījumi mūsdienās, ka uzņēmumu augstākie vadītāji komunikācijas kanālu „no augšas uz leju” neprot efektīvi izmantot. Modernizējoties, informāciju tehnoloģijām ieņemot lielāku nozīmi mūsu ikdienas darba gaitās, arī verbālā komunikācija ir samazinājusies gan darbā, gan mājās, biežām tiek izmantota neverbālā komunikācija (e-pasti, bukleti, avīzes). Ir vadītāji, kuri izvēlas nodot svarīgu informāciju padotajiem, piemēram, par izmaiņām uzņēmuma iekšējā darbā, bez tieša kontakta – nosūtot ziņu, piemēram, grupas līderim, vai citam zemāk stāvošam vadītājam. Tomēr zemāka līmeņa strādniekiem svarīgākais ir tiešs kontakts un komunikācija ar vadītāju, padotajiem ir nozīmīgi, tas ka vadītājs atvēl laiku un satiekas ar saviem padotajiem, tādā veidā arī zemākie darbinieki nejūtas nenovērtēti uzņēmumā.
Kā novērots pēc personīgās pieredzes, tomēr vislabākais un efektīvākais komunikācijas aprites veids jebkurā uzņēmumā ir neformālā komunikācija, kas parasti notiek pusdienu pārtraukumos vai pat ārpus darba telpas.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants