Оценка:
Опубликованно: 12.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 1.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 2.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 3.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 4.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 5.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 6.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 7.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 8.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 9.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 10.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 11.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 12.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 13.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 14.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 15.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 16.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 17.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 18.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 19.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 20.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 21.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 22.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 23.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 24.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 25.
  • Отчёт по практике 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 26.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Tabulu saraksts    3
2.  Attēlu saraksts    4
3.  Ievads    5
4.  Interneta izveidošanās pasaulē    6
5.  Kas ir sociālo mediju mārketings?    10
6.  Mājas lapas kā pārdošanas instrumenta attīstīšana    11
7.  Izmantotā literatūra    13
Фрагмент работы

6. Mājas lapas kā pārdošanas instrumenta attīstīšana
”Daudzi lieli uzņēmumi ar miljonos mērāmu apgrozījumu aizvien rāda ļoti vāju sniegumu interneta vidē, kas Jums dod iespēju iekarot brīvu nišu un nodrošināt garantētu, lielu papildus peļņu daudzus gadus uz priekšu.
Tātad biznesa panākumus internetā nosaka spēja iegūt mērķauditorijas plūsmu uz mājas lapu un tās konversiju par klientiem – veicot pirkumu (internetveikals) vai izrādot interese iegādāties preces/pakalpojumus nosūtot e-pastu, veicot zvanu vai sazinoties izmantojot kontaktformu.
Ja Jums nav plūsmas, tad Jums nav biznesa internetā. Iespējams Jūsu sapratne par plūsmas iegūšanu aprobežojas ar –
a) Interneta reklāmas baneri
Liels, mirgojošs baneris kādā no apmeklētākajiem Latvijas portāliem, piemēram, inbox.lv vai delfi.lv. Tas ne tikai ir ļoti dārgi, bet iegūtā plūsma būs īslaicīga (uz reklāmas laiku) un tās kvalitāte – vāja. Lielākā daļa apmeklētāju būs impulsīvi izlēmuši apskatīties piedāvājumus un tikpat impulsīvi viņi arī pametīs Jūsu mājas lapu.
b) Profilu biznesa katalogos
Biznesa profils, piemēram, zv.lv vai 1188.lv. Cīņa par informācijas izvietošanu top 3 vietās maksā tūkstošus. …

Коментарий автора
Atlants