Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.02.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Produkta virzīšanas tirgū būtība, loma. Reklāmas jēdziens, mērķi un līdzekļi', 1.
Фрагмент работы

Eksistē bezgalīgi daudz reklāmas veidi, piemēram: radio, TV, laikraksti, žurnāli, cenu saraksti, dažādas rokasgrāmatas (reģionālās, sezonālās, „Dzeltenās lapas”, tirdzniecības, ražošanas), pārdevēju vizītkartes, izkārtnes, e-pasta vēstules, "flaeri", pastkartītes, brošūras, kuponi, preses izlaidumi, atvērto durvju dienu sludinājumi, intervijas, semināri, sponsorēšana, tele mārketings, aptaujas lapas, atlaižu piedāvājumi, speciāla reklāma uz dažādiem sadzīves priekšmetiem, reklāmas izkārtnes uz autoceļiem, veikaliem, izdales materiāli, gaisa baloni.

Reklāmas kampaņas veidošana

Lai reklāma būtu iedarbīga:
1) Jāizlemj, uz ko būs vērsta reklāma - uz preci vai uz pircēju. Ja reklāma orientēta uz preci, tad jāakcentē tās īpašības, patērēšanu vai arī salīdzināt ar citu preci.
Uz patērētāju reklāma iedarbosies, ja aizskars cilvēku uzskatus, pārliecību, ja tā būs orientēta uz noteiktu sociālo grupu, dzīvesveidu, vai arī uz neapzinātām vēlmēm un ja tā mudinās pircēju iegādāties preci.
2) Lai reklāma sāktu darboties, jāpanāk, lai patērētājs tai pievērš uzmanību.

3) Kad patērētāju interese ir piesaistīta, jārada interese. To var panākt radot labu noskaņojumu, pozitīvas emocijas, jo šādā situācijā cilvēki visvieglāk šķiras no savas naudas.
4) Jāveido patērētāju motivācija - jārada argumenti, motīvi, iemesli, kas būtu pamats patērētāju rīcībai.
5) Jāpalīdz patērētājiem apzināties savas vajadzības. Jo labāk viņš tās apzināsies, jo lielāka būs viņa vēlme nopirkt preci.
6) Jāpamudina patērētājs uz rīcību.

Коментарий автора
Atlants