Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.01.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 1.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 2.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 3.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 4.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 5.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 6.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 7.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 8.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 9.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 10.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 11.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 12.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 13.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 14.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 15.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 16.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 17.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 18.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 19.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 20.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 21.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 22.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 23.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 24.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 25.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 26.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 27.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 28.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 29.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 30.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 31.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 32.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 33.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 34.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 35.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 36.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 37.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 38.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 39.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 40.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 41.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 42.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 43.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 44.
  • Реферат 'Uzņēmuma a/s "Aldaris" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plāno', 45.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
  A/s „Aldaris” apraksts un vēsture    5
1.  A/s „Aldaris” mārketinga vides analīze    7
1.1.  Mikrovides analīze    7
1.1.1.  Uzņēmuma un nozares analīze    7
1.1.2.  Piegādātāji    12
1.1.3.  Starpnieki    13
1.1.4.  Konkurenti - to analīze    13
1.1.5.  Pircēji    17
1.2.  Makrovides analīze    18
1.2.1.  Demogrāfiskais faktors    18
1.2.2.  Ekonomiskais faktors    19
1.2.3.  Sociālais un kultūras faktors    20
1.2.4.  Zinātniski tehniskais faktors    20
1.3.  Tirgus ietilpības novērtēšana    21
1.4.  SVID analīze    21
2.  Mārketinga mērķi, mārketinga stratēģijas un programma    24
2.1.  Segmentēšana    24
2.1.1.  Demogrāfiskas pazīmes    24
2.1.2.  Ekonomiskās pazīmes    25
2.1.3.  Sociālās pazīmes    25
2.1.4.  Personiskās pazīmes    25
2.1.5.  Ģeogrāfiskās pazīmes    25
2.2.  Mērķtirgus noteikšana    26
2.3.  Uzņēmuma veiksmes atslēga    28
2.4.  Pircēju rīcības modelis    29
2.5.  Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģijas    31
2.6.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1gadam    34
  Secinājumi un priekšlikumi    35
  Bibliogrāfiskais saraksts    37
  PIELIKUMS NR.1    39
  PIELIKUMS NR.2    44
  PIELIKUMS NR.3    47
Фрагмент работы

1. A/s „Aldaris” mārketinga vides analīze
1.1. Mikrovides analīze
1.1.1. Uzņēmuma un nozares analīze
Alus darītava A/s „Aldaris” nodarbojas ar augstas kvalitātes alus, sidra un bezalkoholisko dzērienu ražošanu Latvijā, kur tiek arī realizēta uzņēmuma produkcija. Neliels produkcijas apjoms tiek importēts uz ārvalstīm.
A/s „Aldaris” ir Latvijā patlaban lielākā alus darītava, kura ieņēmusi vadošo lomu konkurentu vidū.
Uzņēmuma A/s ''Aldaris'' galvenais mērķis ir noturēt līderpozīcijas Latvijas alus tirgū un kļūt par līderi ārvalstu dzērienu ražotāju vidū, kura produkcija tiek pārdota arī Latvijas veikalu plauktos, pastāvīgi attīstot ar mūsdienīgiem, patērētāju un klientu prasībām atbilstošiem dzērieniem bagātu produktu klāstu.[7.6]
Viens no uzņēmuma stabilitātes stūrakmeņiem ir augsti kvalificētais darbaspēks, kuru kvalifikācija tiek celta proporcionāli ražošanā izmantojamo tehnoloģiju attīstībai.
Uzņēmuma preču zīmes atpazīstamība patērētāju vidū liecina par veiksmīgi realizētajām reklāmas kampaņām masu medijos, akcijām un uzņēmuma sponsorēšanas politikas īstenošanu, atbalstot Latvijas hokeja izlasi kā Latvijas Hokeja federācijas ģenerālsponsors u.c..
A/s „Aldaris” vārds neapšaubāmi asociējas ar augstu kvalitāti un izcilu garšu, ko nodrošina jaunākās tehnoloģijas izmantošana ražošanā.
„Aldara” brūvētais alus ir augstas kvalitātes, dabisks un ekoloģiski tīrs dzēriens. Katra „Aldara” alus šķirne ir unikāla. ''Aldaris'' saviem pircējiem piedāvā plašu alus klāstu. …

Коментарий автора
Atlants