Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.04.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Organizācijas mērķauditorijas un to segmentēšana', 1.
  • Отчёт по практике 'Organizācijas mērķauditorijas un to segmentēšana', 2.
  • Отчёт по практике 'Organizācijas mērķauditorijas un to segmentēšana', 3.
  • Отчёт по практике 'Organizācijas mērķauditorijas un to segmentēšana', 4.
  • Отчёт по практике 'Organizācijas mērķauditorijas un to segmentēšana', 5.
Фрагмент работы

Sociālie mediji ir lielisks veids kā veidot ciešākas attiecības ar klientiem un uzlabot savu reputāciju. Tāpat arī ar esošo klientu starpniecību var kvalitatīvi uzrunāt potenciālos klientus. Zīmola klātbūtne arī palīdz lietotājiem efektīvāk dalīties savā starpā par to, piemēram, ietagojot zīmola nosaukumu publicētajās ziņās.
Sociālie mediji nonāk uzņēmumu uzmanības centrā vairāku iemeslu dēļ. Pirmkārt, šī vide piesaista arvien lielākas auditorijas, un uzņēmumi cenšas būt tur, kur ir viņu auditorijas. Uzņēmumi apzinās, ka arī bez viņu aktīvas iesaistes lietotāji var runāt par to precēm vai pakalpojumiem. Līdz ar to viņi izlemj iesaistīties šajā komunikācijā, lai viņiem būtu iespēja gan attiecīgi reaģēt, gan proaktīvi komunicēt savus vēstījumus.
Otrkārt, uzņēmumi var izvēlēties stratēģiju, kuras ietvaros viņi aktīvi neiesaistās komunikācijā ar lietotājiem, tomēr kontrolē un analizē sarunas un atsauksmes, kuras ir sastopamas sociālajos medijos. Tas viņiem ļauj būt informētiem par mērķauditorijas vidū valdošo noskaņojumu, tendencēm, kā arī konstatēt un novērst problēmas uzņēmuma darbībā. Šajā gadījumā sociālie mediji kļūst par tirgus informācijas avotu, nevis uzņēmumu komunikācijas kanālu.
Treškārt, uzņēmumu pārstāvji uzskata, ka komunikācija šajā vidē prasa salīdzinoši nelielus ieguldījumus, līdz ar to mēdz izvēlēties to kā alternatīvu viņuprāt dārgajiem citiem komunikācijas kanāliem, piemēram, radio, presei vai televīzijai. …

Коментарий автора
Atlants