Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Risku analīze', 1.
  • Конспект 'Risku analīze', 2.
  • Конспект 'Risku analīze', 3.
  • Конспект 'Risku analīze', 4.
  • Конспект 'Risku analīze', 5.
  • Конспект 'Risku analīze', 6.
Фрагмент работы

Jautājumu metode.
1.pakāpe
1.Kas tiek darīts? – Tiek plānots uztaisīt jaunu piparkūku garšu čipsos.
2.Kapēc tiek darīts? – Lai palielinātu budžetu, lai piesaistītu jaunus patērētājus un veicinātu firmas popularitāti.
3.Kā tas tiek darīts? – Mēdiju piesaiste cilvēku informēšanā un uzņēmuma reklamēšanā, sākuma akcijas/atlaides.
4.Kad tiek darīts? – Pirms Ziemassvētkiem.
5.Kur tiek darīts? – Pa visu Latviju.
6.Kas to dara? – SIA „Latfood "
2.pakāpe
1. Kas tiks darīts? – Tiks plānots budžets, tiks dota reklāma medijos, tiks veidoti plakāti un akcijas.
2.Kapēc tiks darīts? – SIA „Latfood” paplašināšanai un popularizēšanai.
3.Kapēc darīt šādi? – Lai piesasitītu klientus.
4.Kapēc darīts tad? – Jo garša ir Ziemassvētku
5.Kapēc darīt šeit? – Jo Ziemassvētki ir paši svināmie Latvijas svētki.…

Коментарий автора
Atlants