-
Tirgus pētījums mēbeļu tirgū
Реферат22 Домоводство, ремесленничество, Реклама, маркетинг, Бизнес
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | Daudzfunkcionālas mēbeles | 5 |
2. | Idejas koncepcija | 7 |
3. | Esošie resursi | 8 |
4. | Paredzamais izplatīšanas reģions | 9 |
5. | Tirgus pētījums | 11 |
5.1. | Tirgus situācija paredzamā produkta pārdošanai | 12 |
5.1.1. | Konkurence un vērā ņemami potenciālie konkurenti | 13 |
5.1.2. | Aizvietotājprodukti Latvijā | 14 |
5.2. | Mērķa tirgus segments, tā rīcībienākums | 16 |
5.3. | Izplatīšanas kanāli | 19 |
5.4. | Uztveres pētījumi | 20 |
5.4.1. | Pirkuma motivācijas | 23 |
5.4.2. | Iepakojums | 25 |
5.5. | Cenošanas pētījumi | 26 |
5.6. | Pirms-reklāmas pētījumi | 29 |
5.6.1. | Konkurentu reklāmas | 30 |
5.6.2. | Paredzamās reklāmas „mērķi”, līdzekļi un cenas | 31 |
5.6.3. | Efektīva un klientiem patīkama reklāma | 33 |
Secinājumi | 36 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 38 |
Ievads
Darbā aprakstīta bakalaura darba ideja. Bakalaura darba ietvaros plānots izgatavot mēbeli „X”, kas pilda rakstāmgalda un sola funkcijas. Lai veiksmīgi realizētu mēbeli tirgū, nepieciešams veikt tirgus pētījumu.
Darba mērķi:
• iepazīstināt lasītāju ar bakaulaura darba ideju;
• veikt tirgus pētījumu.
Galvenie uzdevumi:
• apzināt esošos resursus;
• noteikt izplatīšanas reģionu;
• izpētīt tirgus situāciju produkta pārdošanai;
• izpētīt koknkurenci;
• noteikt mērķa segmentu, tā rīcībienākumus;
• noteikt iespējamos izplatīšanas kanālus;
• veikt produkta uztveres pētījumus;
• noskaidrot produkta vēlamo cenu;
• noskaidrot vēlamās reklāmas mērķus;
• noteikt visefektīvākās reklāmas;
• uzzināt kāda reklāmas kampaņas ietekme un informētības līmenis jāsasniedz.
Tirgus pētījums veikts balstoties uz nejaušu respondentu atlasi interneta vidē 2012.gada nogalē. Pielikumā pievienota anketa, kas tika izmantota, veicot aptauju.
…
Saturs Ievads 4 1. Daudzfunkcionālas mēbeles 5 2. Idejas koncepcija 7 3. Esošie resursi 8 4. Paredzamais izplatīšanas reģions 9 5. Tirgus pētījums 11 5.1. Tirgus situācija paredzamā produkta pārdošanai 12 5.1.1. Konkurence un vērā ņemami potenciālie konkurenti 13 5.1.2. Aizvietotājprodukti Latvijā 14 5.2. Mērķa tirgus segments, tā rīcībienākums 16 5.3. Izplatīšanas kanāli 19 5.4. Uztveres pētījumi 20 5.4.1. Pirkuma motivācijas 23 5.4.2. Iepakojums 25 5.5. Cenošanas pētījumi 26 5.6. Pirms-reklāmas pētījumi 29 5.6.1. Konkurentu reklāmas 30 5.6.2. Paredzamās reklāmas „mērķi”, līdzekļi un cenas 31 5.6.3. Efektīva un klientiem patīkama reklāma 33 Secinājumi 36 Bibliogrāfiskais saraksts 38
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.