Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.12.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Kvalitātes vadības sistēma', 1.
  • Конспект 'Kvalitātes vadības sistēma', 2.
  • Конспект 'Kvalitātes vadības sistēma', 3.
  • Конспект 'Kvalitātes vadības sistēma', 4.
  • Конспект 'Kvalitātes vadības sistēma', 5.
  • Конспект 'Kvalitātes vadības sistēma', 6.
  • Конспект 'Kvalitātes vadības sistēma', 7.
Фрагмент работы

ISO 9001:2000 standarta galvenie principi:
Procesa pieeja kvalitātes vadīšanā, kas nosaka procesu identifikāciju, procesu veikšanu kontrolētos apstākļos un procesu savstarpējās mijiedarbības noteikšanu, lai piemērotu efektīvas vadīšanas metodes visiem uzņēmuma procesiem
Orientācija uz klientu, klienta prasību izpēte un apmierināšana, kā arī klientu apmierinātības pētījumi nodrošina klientu orientētu pieeju uzņēmuma vadībā
Nepārtraukti uzlabojumi nodrošina uzņēmuma attīstību un darbības pilnveidošanu. Uzlabojumi tiek noteikti ar kvalitātes politiku, mērķiem, datu analīzi, pilnveidošanas darbībām un korektīvajām un preventīvajām darbībām.
Kvalitātes pārvaldības sistēmas ieviešana uzņēmumā ir stratēģisks lēmums. Organizācijas kvalitātes pārvaldības sistēmas izstrādi un ieviešanu ietekmē dažādas vajadzības, konkrēti mērķi, piedāvātie produkti, izmantotie procesi, organizācijas lielums un struktūra.…

Коментарий автора
Atlants