Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Reklāmas būtība un loma sabiedrībā, reklāmas mērķi un izplatīšanas līdzekļi', 1.
  • Реферат 'Reklāmas būtība un loma sabiedrībā, reklāmas mērķi un izplatīšanas līdzekļi', 2.
  • Реферат 'Reklāmas būtība un loma sabiedrībā, reklāmas mērķi un izplatīšanas līdzekļi', 3.
  • Реферат 'Reklāmas būtība un loma sabiedrībā, reklāmas mērķi un izplatīšanas līdzekļi', 4.
  • Реферат 'Reklāmas būtība un loma sabiedrībā, reklāmas mērķi un izplatīšanas līdzekļi', 5.
  • Реферат 'Reklāmas būtība un loma sabiedrībā, reklāmas mērķi un izplatīšanas līdzekļi', 6.
  • Реферат 'Reklāmas būtība un loma sabiedrībā, reklāmas mērķi un izplatīšanas līdzekļi', 7.
  • Реферат 'Reklāmas būtība un loma sabiedrībā, reklāmas mērķi un izplatīšanas līdzekļi', 8.
  • Реферат 'Reklāmas būtība un loma sabiedrībā, reklāmas mērķi un izplatīšanas līdzekļi', 9.
  • Реферат 'Reklāmas būtība un loma sabiedrībā, reklāmas mērķi un izplatīšanas līdzekļi', 10.
  • Реферат 'Reklāmas būtība un loma sabiedrībā, reklāmas mērķi un izplatīšanas līdzekļi', 11.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Reklāmas būtība un loma sabiedrībā, reklāmas mērķi    2
2.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļi    3
3.  Pētījums par Latvijas mediju reklāmas tirgu    5
3.1.  Mediju tirgus sadalījums    6
3.2  Lielākie reklāmdevēji Latvijā    7
3.2.  Visbiežāk translētās TV reklāmas    7
  Noslēgums    9
  Izmantotā literatūra    10
Фрагмент работы

Noslēgums
Tā ir reklāmdevēju izvēle, kādu metodi, kādus mediju līdzekļus un citus “knifiņus” viņi izmantos, lai iekarotu lielāko tirgus daļu, patērētāju uzticību un gūtu lielāku peļņu no pārdošanas apjomiem. Reklamējot produktus un pakalpojumus vienmēr pastāv risks, kā patērētāji reaģēs uz šo reklāmu, vai viņiem radīsies pareizs priekšstats, tā viņiem patiks, vai tieši otrādi kaitinās, tādēļ ir jāveic dažādi reklāmas pētījumi, kas varētu palīdzēt novērtēt reklāmas efektivitāti.
Katram reklāmdevējam ir sava stratēģija attiecībā uz izvirzītajiem mērķiem, taču viņiem visiem ir viens galamērķis iegūt pēc iespējas vairāk uzticīgus pircējus, sekmīgi konkurēt ar citiem un gūt maksimālo peļņu.
No pētījumiem secināju, ka tirgus atrodas nepārtrauktā kustībā, ko paši reklāmdevēji vien nevar kontrolēt, jo viņus ietekmē ārējie apstākļi – vide, pircēji, vērtības, konkurenti utt., taču reklāmdevēji to cenšas izzināt, veicot dažādās pētnieciskas metodēm, kas viņiem dod iespēju prognozēt produkta noietu un popularitāti.

Коментарий автора
Atlants