Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Mārketinga pētījumi', 1.
  • Конспект 'Mārketinga pētījumi', 2.
  • Конспект 'Mārketinga pētījumi', 3.
Фрагмент работы

Mārketinga pētījums var būt trīs veidu:
- zinātniskais pētījums
- aprakstošais
- cēloņsakarību
Dažreiz katru veidu izmanto atsevišķi, bet ir situācijas, kad veidus apvieno.
Zinātniskie pētījumi (Exploratory research)
Šāda pētījuma mērķis ir uzdevumu noteikšana, jēdzienu noskaidrošana, hipotēžu izvirzīšana. Šāda veida pētījums ir mazāk elastīgs un strukturēts nekā aprakstošais pētījums (descriptive).
Šāda pētījuma sliktā puse ir tāda, ka šāds pētījums biezāk nevar izmantot lēmuma pieņemšanai.

Atlants