.
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.12.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Конспект 'SPIN un AIDA metožu pielietojums Printful uzņēmumām dažādām mērķauditorijām', 1.
  • Конспект 'SPIN un AIDA metožu pielietojums Printful uzņēmumām dažādām mērķauditorijām', 2.
  • Конспект 'SPIN un AIDA metožu pielietojums Printful uzņēmumām dažādām mērķauditorijām', 3.
Фрагмент работы

Printful ir uzņēmums, kas piedāvā print-on-demand (apdrukas pēc pieprasījuma) un
dropshipping pakalpojumus. Tas nozīmē, ka klienti (uzņēmumi vai radoši uzņēmēji) var pasūtīt
personalizētu apdrukas produkciju, kas tiek izgatavota un nosūtīta tieši gala patērētājam,
neprasot krājumu uzturēšanu vai sākotnējos ieguldījumus.
1. Mērķauditorijas segments: Mazie un vidējie uzņēmumi (B2B)
Šis segments sastāv no uzņēmumiem, kas vēlas piedāvāt personalizētus produktus (piemēram,
apģērbu, aksesuārus vai reklāmas priekšmetus) saviem klientiem, bet nevēlas vai nevar
atļauties paši nodarboties ar ražošanu un loģistiku.…

Atlants