Оценка:
Опубликованно: 22.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mārketinga pamatelementi aviokompānijā "Southwest Airlines"', 1.
  • Конспект 'Mārketinga pamatelementi aviokompānijā "Southwest Airlines"', 2.
Фрагмент работы

1. Vēlmes un vajadzības
Kad Southwest Airlines tikko sāka savu uzņēmējdarbību, tā mēģināja izprast mērķa tirgu vajadzības un pieprasījumu. Aviobiļešu pircēji vēlējas nokļūt no viena galapunkta uz citu (apciemot radus, aizbraukt komandējumā, atpūsties citā pilsētā, ceļot utt.), bet daudzas aviokompānijas nepiedāvāja lidojumus uz vidēja lieluma pilsētām, vai arī tāds pārlidojums bija ļoti dārgs. Tātad patērētāji varēja izvēlēties vai nu braukt ar savu mašīnu, vai ar autobusu, vai arī lidotu. …

Коментарий автора
Atlants