Оценка:
Опубликованно: 17.04.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Mārketinga informācijas sistēma', 1.
  • Презентация 'Mārketinga informācijas sistēma', 2.
  • Презентация 'Mārketinga informācijas sistēma', 3.
  • Презентация 'Mārketinga informācijas sistēma', 4.
  • Презентация 'Mārketinga informācijas sistēma', 5.
  • Презентация 'Mārketinga informācijas sistēma', 6.
  • Презентация 'Mārketinga informācijas sistēma', 7.
  • Презентация 'Mārketinga informācijas sistēma', 8.
  • Презентация 'Mārketinga informācijas sistēma', 9.
Фрагмент работы

Informācija kļūst tikpat svarīgs vadīšanas objekts, kā nauda, izejvielas, iekārta un personāls. Bet ļoti grūti nodrošināt uzņēmumu ar pilnīgu un patiesu informāciju, ka arī pēc tam to apkopot un izanalizēt.
Lai labāk atrisinātu šis problēmas, uzņēmumam lietderīgi izveidot mārketinga informācijas sistēmu.

Mārketinga informācijas sistēma (MIS) ir pastāvīgi funkcionējoša un savstarpēji saistīta cilvēku, iekārtas un darbību sistēma, kas paredzēta informācijas vākšanai, apstrādei, analīzei, novērtēšanai un sadalei pēc vietas un laika, lai pieņemtu lēmumus mārketinga jomā.…

Коментарий автора
Atlants