-
Televīzijas šovi Latvijā no 2010. līdz 2015.gadam un cilvēku viedokļi par tiem
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | Televīzijas Šovs | 5 |
1.1. | Televīzijas šovu tipi | 5 |
1.2. | Televīzijas šovu iedalījums | 6 |
1.3. | Pēdējo piecu gadu veidotie TV šovi Latvijā (2010 – 2015) | 7 |
2. | Zinātniskais pētījums | 8 |
3. | Secinājumi | 15 |
4. | Izmantotie literatūras avoti | 16 |
5. | Pielikums | 17 |
3.Secinājumi
1. Vairākuma cilvēku viedoklis par Latvijā veidotajiem televīzijas šoviem ir negatīvs, jo uzskata, ka trūkst profesionalitātes konkrētajā jomā.
2. Veiktie pētījumi liecina par problēmas aktualitāti.
3. Vairākums respondentu, kuri izmanto telefonu balsošanu, uzskata, ka maksātā nauda netiek izmantota šova attīstībai.
4. Lielākā daļa respondentu uzskata, ka Latvijā pēdējo gadu laikā nav izveidots neviens autentisks un orģināls TV šovs.
5. Vairākums aptaujāto personu norāda, ka Latvijā veidoto šovu kvalitātei ir obligāti ir jāmainās, kā ,piemērus, minot jaunu šovu formātu, vadošo personu un ideju maiņu.
6. Pēc aptaujas datiem ir novērojams, ka vidējais novērtējums Latvijā viedotam televīzijas šovam ir ļoti zems.
7. Vairāk kā 50 % respondentu norāda, ka Latvijā ir nepieciešams izveidot frančīzi no kāda ārzemēs esoša televīzijas šova, kā piemēram, “The X Factor” vai “The Voice”.
8. Šokējoši daudz respondentu uzskata, ka Latvijas televīzijas šovos dzirdamais žūrijas viedoklis tiek iepriekš sarunāts un iestudēts, nevis, ka tas ir autentisks un patiess.
…
Pēdējos 5 gadus, (no 2010.-2015.gadam) Latvijā veidotie televīzijas šovi ir zaudējuši kvalitāti, autentiskumu un dažādību. Latvijas iedzīvotājam, kurš ir arī televīzijas skatītājs, Latvijas pārraides piedāvā no citām valstīm aizgūtus šovus vai šova idejas, kuras netiek pilnvērtīgi veidotas, producētas pēc orģināla standartiem, tādā veidā radot zemas kvalitātes produktu. Pētījuma laikā vēlējamies noskaidrot cilvēka viedokli par šoviem Latvijā un rast atbildes Pētījuma mērķis: Uzzināt cilvēku viedokli par televīzijas šoviem Latvijā Pētījuma uzdevumi: • Noskaidrot kādi ir bijuši šovi Latvijā pēdējos 5 gados. • Uzzināt ko cilvēki domā par televīzijas šoviem Latvijā Pētījuma hipotēze: Ar katru gadu krītās Latvijā veidoto televīzijas šovu kvalitāte Pētījumā izmantotas metodes: analīze, sintēze, vispārināšana, aptauja Zinātniski pētnieciskais darbs sastāv no ievada, 5 nodaļām, 3 apakšnodaļām, secinājumiem, pētījuma izklāsta, 5 izmantoto informācijas avotu saraksta un pielikuma.
