Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.01.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Reklāmas projekti', 1.
  • Реферат 'Reklāmas projekti', 2.
  • Реферат 'Reklāmas projekti', 3.
  • Реферат 'Reklāmas projekti', 4.
  • Реферат 'Reklāmas projekti', 5.
  • Реферат 'Reklāmas projekti', 6.
  • Реферат 'Reklāmas projekti', 7.
  • Реферат 'Reklāmas projekti', 8.
  • Реферат 'Reklāmas projekti', 9.
  • Реферат 'Reklāmas projekti', 10.
  • Реферат 'Reklāmas projekti', 11.
  • Реферат 'Reklāmas projekti', 12.
  • Реферат 'Reklāmas projekti', 13.
  • Реферат 'Reklāmas projekti', 14.
  • Реферат 'Reklāmas projekti', 15.
  • Реферат 'Reklāmas projekti', 16.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    2
2.  Reklāmas projekti    3
  Reklāmas budžeta sastādīšana    4
  Reklāmas budžeta sadale    5
  Reklāmas ekonomiskā efektivitāte    7
3.  PR firmu pakalpojumi    9
  PR efektivitāte    11
  Kas nosaka PR efektivitāti    12
  PR darba ētikas normas    14
  PR kampaņas stratēģiskā plānošana    14
4.  Nobeigums    15
5.  zmantotā literatūra    16
Фрагмент работы

Pēdējā laikā Latvijā paradās arvien vairāk uzņēmumu, kuri piedalās tirgū, ražojot vai pārdodot savu produkciju. Lai izceltu piedāvāto preci vai pakalpojumu, ka arī pievērst pircēju uzmanību, ir nepieciešama patērētāju informētība par uzņēmumu. Vislabāk to var sasniegt ar reklāmas palīdzību, t.i. īstenot noteiktu reklāmas politiku, kas ir vispiemērotākā uzņēmumam. Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām. Galvenais reklāmas pamatā parasti ir mārketings - notiek tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle. Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma produktam vai pakalpojumam ir nepieciešama. Lai reklāma būtu efektīvāka tajā izmanto īpašus, cilvēka uzmanību augstākajā mērā piesaistošus elementus. Tie var būt: iemīļoti, populāri varoņi, aktieri, sabiedrībā zināmi cilvēki, modeļi, sportisti un citi. Dažāda līmeņa slavenības ir iemīļotas cilvēku vidū un daudzi vēlas tām līdzināties vai vismaz caur reklāmu piekļūt tuvāk savam elkam, kaut vai iegādājoties preci, kuru tas reklamē; erotika un erotiski skati; bērni un dzīvnieki. Bērni atstāj lielāku iespaidu uz sievietēm (jo īpaši uz esošajām mātēm) nekā uz vīriešiem; labs humors. Reklāma, kas pasniegta kā labs joks, rada cilvēkos pozitīvas emocijas, to ir vieglāk uztvert, kā arī tā labāk paliek atmiņā. …

Коментарий автора
Atlants