Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 1.
  • Конспект 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 2.
  • Конспект 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 3.
  • Конспект 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 4.
  • Конспект 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 5.
Фрагмент работы

Tikai no 1950. gada amerikāņu aģentūras sāka skatīties uz ārzemju tirgu, kā peļņas centru. Tā kā amerikāņu uzņēmumi izplatījās starptautiskajā tirgū pēc Otrā pasaules kara, aģentūrām bija iespējams sekot saviem klientiem līdzi. Top desmit amerikāņu reklāmas aģentūrām ir vairāk nekā 200 ārzemju filiāles, kuras nopelna vairāk nekā $ 1 miljardu.
Par spīti izaugsmei un peļņai, investīcijas amerikāņu aģentūrām ārzemju reklāmā nav vieglas. Kontrolēt globālo tīklu no centrālās filiāles nav viegli nevienam uzņēmumam, bet vēl grūtāk pakalpojumu sniedzējiem kā reklāmas aģentūrām. Problēmas ar valodu, valstu maiņu, nezināmo mediju vidi un vietējo uzņēmumu pieredzi, liek daudzām aģentūrām nopirkt vietējās aģentūras un saglabāt to lielo darbinieku skaitu.
Nākotnes iespējas starptautiskajai reklāmai ir izcilas. Ar jaunu tirgu atvēršanos, kā Ķīna un Eiropa, amerikāņu uzņēmumiem starptautiskā izaugsme turpināsies vēl ilgi. Ja amerikāņu aģentūras kļūst pazīstamākas ar reklāmu, kas ir bāzēta globāli, problēmas ar ko tās saskārās pagātnē izgaisīs un peļņa no šīs darbības pieaugs.

Atlants