Оценка:
Опубликованно: 05.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 1.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 2.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 3.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 4.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 5.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 6.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 7.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 8.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 9.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 10.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 11.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 12.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 13.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 14.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 15.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 16.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 17.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 18.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 19.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 20.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 21.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 22.
  • Реферат 'Organizāciju kultūra SEB bankā', 23.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
  Teorijas daļa    4
  Organizāciju kultūra    4
  Organizāciju kultūras līmeņi    4
2.1.  Pamatpieņēmumi    5
2.2.  Vērtības un normas    6
2.3.  Organizāciju kultūras ārējās izpausmes    7
  Par SEB banku    8
  Darbības stratēģija    8
  Mērķi    8
  Praktiskā daļa    10
  Anketēšanas rezultāti    10
  Secinājumi pēc intervijas    16
  Rezultātu analīze    17
  Organizācijas kultūras veids SEB Bankā    17
  Kultūras dimensijas (pēc Konstantīna)    17
  Organizācijas tēls    17
  Organizācijas kultūras nozīme SEB Bankā    18
  Kopsavilkums    20
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    21
  Pielikums    22
Фрагмент работы

TEORIJAS DAĻA
Organizāciju kultūra
Katrā uzņēmumā, organizācijā pastāv sava īpašā kultūra. Reizēm organizāciju kultūru dēvē par organizācijas personību. Mūsdienu psiholoģijā ir vairāki desmiti personības definīciju, līdzīga situācija patlaban organizāciju kultūras izpratnē.
Organizāciju kultūra ir organizācijā valdošo pārliecību, vērtību un sociālo normu relatīvi noturīgs kopums, kurš ir izveidojies, nostiprinot organizācijas iekšējo integrāciju un pielāgoties apkārtējai sociāli ekonomiskai videi.
Organizāciju kultūra ietver sevī tādus elementus kā vadības stils organizācijā, sociālpsiholoģiskais klimats organizācijā un cilvēku savstarpējās attiecības; organizācijas dizains, tai skaitā cilvēku ģērbšanās stils, izturēšanās un runāšanas veids; organizācijas rituāli un ceremonijas, organizācijas leģendas un mīti, organizācijas simbolika u.c.
Organizācijas kultūras svarīgs elements ir tās darbinieku paustie uzskati, kas veicina organizācijas pieņēmumu realizēšanos praksē, un vadītāju konkrētā rīcība, kas apstiprina šos pieņēmumus.
Pastāv divas organizāciju kultūras galvenās funkcijas:
Pirmkārt, tā ir pielāgošanās ārējai videi.
Otrkārt, tā ir organizācijas iekšējā integrācija. Tās ir identitātes veidošana un nostiprināšana.
Organizāciju kultūras līmeņi
Organizāciju kultūras pamatnostādnes nosaka plašākā un lokālā sociālā vide, kurā darbojas organizācija, tajā valdošās vērtības un normas, likumi un ekonomiskā situācija sabiedrībā, sabiedrības vēsturiskā pieredze un tās fiksācija cilvēku pasaules uzskatos, tradīcijās, stereotipos un uzvedības modeļos. Viens no pirmajiem un ievērojamākajiem organizāciju kultūras pētniekiem bija Edgars Šeins. Viņš iedala organizāciju kultūru 3 līmeņos:
Pirmais līmenis ir cilvēku pamatpieņēmumi par apkārtējo vidi un attieksmi pret to; par realitāti, laiku un telpu, par cilvēka dabu; par cilvēku attiecību savstarpējo raksturu.

Коментарий автора
Atlants