-
Konferenču un semināru organizēšanas iespējas Rīgas viesnīcās
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | KONFERENČU ORGANIZĒŠANA, TO IETKMĒJOŠIE FAKTORI | 4 |
1.1. | TŪRISTU CEĻOŠANAS MOTĪVI | 5 |
1.2. | TŪRISMA PRODUKTA DAUDZVEIDĪBA | 7 |
1.3. | PERSONĀLS, TĀ DARBA KVALITĀTE | 8 |
1.4. | TEHNISKAIS NODROŠINĀJUMS | 10 |
2. | KONFERENČU TŪRISMA PIEREDZE PASAULĒ UN LATVIJĀ | 13 |
3. | KONFERENČU UN SEMINĀRU ORGANIZĒŠANAS IESPĒJAS RĪGAS VIESNĪCĀS | 16 |
4. | REKLĀMAS NOZĪMĪGUMS UZĽĒMUMA DARBĪBĀ | 30 |
SECINĀJUMI | 34 | |
PRIEKŠLIKUMI | 35 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 36 | |
PIELIKUMS | 37 |
Secinājumi:
Konferenču tūrisms ir viena no ienesīgākajām nozarēm pasaulē, kas veicina ekonomikas attīstību un rada miljoniem jaunu darba vietu.
Svarīgākie ārējie faktori, kas ietekmē konferenču tūrismu, ir ekonomiskā situācija, ceļojumu izmaksas, svārstīgās naftas cenas, tehnoloģiju attīstība un arvien pieaugošā globalizācija.
19 Rīgas viesnīcas piedāvā konferenču un semināru organizēšanas pakalpojumu.
Pašlaik lielākās konferenču rīkotājas ir viesnīcas "Reval Hotel Latvia", "Radisson SAS Daugava", "Maritim Park Hotel".
Konferenču tūrisms Rīgas viesnīcās vēl tikai attīstās un paredzams, ka pieprasījums pēc šī pakalpojuma pieaugs.
Nākotnē pieaugs to viesnīcu skaits, kuras piedāvās konferenču organizēšanas pakalpojumu.
Latvijā arvien vairāk firmu un uzņēmumu sāk apzināt interneta varu tirdzniecības un pakalpojumu sfēras veicināšanā, tādējādi šī nozare sāk attīstīties arvien straujāk.
Reklāmas izvietošana internetā ir viens no modernākajiem reklamēšanas veidiem
Internetā uzņēmumam ir iespēja sniegt sava produkta vai pakalpojuma aprakstu, izklāstu, reklāmu, bet patērētājam ir iespēja iepazīt uzņēmumu un tā piedāvāto preču vai pakalpojuma klāstu.
Mājas lapa internetā var būt tā vieta, kur pirmo reizi potenciālais klients iegūs informāciju par uzņēmumu un uzsāks komunikāciju , tāpēc svarīgi ir atstāt labu pirmo iespaidu.…
Kursa darbs novērtēts uz 10. Mūsdienās konferenču tūrisms sāk ieņemt ļoti svarīgu lomu tūrisma jomā. Ar katru gadu pieaug uzņēmumu un viesnīcu skaits, kuri piedāvā konferenču organizēšanas pakalpojumus. Arī Rīgas viesnīcās šis tūrisms produkts kļūst ar katru gadu pieprasītāks. Šo pakalpojumu izmanto gan vietējie Latvijas uzņēmumi, gan ārzemju tūristi un dažāda veida darījumos iesaistītās personas. Studiju darba mērķis ir izvērtēt konferenču un semināru organizēšanas iespējas Rīgas viesnīcās. No tā izriet studiju darba uzdevumi -raksturot teorētiski konferenču organizēšanas darbības principus; raksturot un salīdzināt Rīgas viesnīcu piedāvājumu konferenču rīkošanai un izpētīt Rīgas viesnīcu piedāvājumu konferenču rīkošanai kā arī izteikt priekšlikumus to reklāmas pilnveidošanai.
