Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.05.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Mārketinga darbība uzņēmumā', 1.
  • Конспект 'Mārketinga darbība uzņēmumā', 2.
  • Конспект 'Mārketinga darbība uzņēmumā', 3.
Фрагмент работы

Analīze: Apskatot šos 3 veikalus, var spriest, ka veikalam Maxima X ir vislielākā konkurētspēja. Pirmkārt, tāpēc, ka veikals atrodas ļoti labā un izdevīgā vietā (autobraucēji ērti var iebraukt veikala stāvvietā, piemēram, braucot no Rēzeknes - gar veikalu ikdienā pārvietojas ļoti daudz automašīnu). Veikalā Maxima X cenas ir vidējā līmenī, kas šobrīd Latgales reģionā un krīzes laikā ir ļoti svarīgs aspekts. Tā kā preču sortiments Maxima X veikalā patstāvīgi tiek mainīts vai aizstāts ar citām – līdzīgām precēm, veikalam vajadzētu padomāt par pārdevēju un citu veikalu darbinieku attieksmi pret klientu. Ja veikala kasieri vienmēr laipni sasveicinātos ar klientu pie kases un ja citi veikala darbinieki pārzinātu preču sortimentu, domāju, ka tas vien celtu veikala reputāciju, līdz ar to klientam būtu patīkami vēlreiz iegriezties šajā veikalā. Atmiņā paliekošas un veiksmīgas reklāmas ir veikala Maxima reklāmas TV. Piemēram, sadzīves aina, kad brālis ar māsu sēž pie galda un abi dzied: „Rīts ir gudrāks par vakaru, tikai tad, ja iedzer kafiju”. Pēc katras sadzīves ainas tiek rādītas preces, kurām noteiktā laika posmā ir atlaide, šajā gadījumā – atlaide kafijai.…

Коментарий автора
Atlants