Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.11.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Основная школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Masu mediju tematika, selektīva informācijas uztvere, sociālā mārketinga pozitīv', 1.
  • Конспект 'Masu mediju tematika, selektīva informācijas uztvere, sociālā mārketinga pozitīv', 2.
  • Конспект 'Masu mediju tematika, selektīva informācijas uztvere, sociālā mārketinga pozitīv', 3.
Фрагмент работы

Par selektīvo uztveri komunikācijas pētnieki dēvē procrsu, kad persona izvēlas kādus noteiktus informācijas atlases principus, kurus pats ir radījis, pēc kuriem tad turpmāk virza un būve savu darbību, domāšanu, attiecības un secinājumus.
Cilvēkam pašam ir brīvas iespējas izvēlēties un atlasīt informāciju, kā arī to vērtēt un interpretēt. Taču nereti informācijas pārstrādes procesu ietekmē ārēji faktori, piemēram, kā indivīda piederība kādai grupai ar noteiktu domāšanas veidu. Labs piemērs ir sešdesmitajos gados Padomju savienībā veiktais eksperiments, kurā bērnu grupai tiek pasniegta putriņa, visiem salda, bet vienam sāļa. Visi saka, ka putriņa ir salda, tai skaitā arī bērns, kuram iedota sāļā putra.
Jebkura izturēšanās sākas ar mūsu spēju uztvert sev apkārt notiekošo, kā arī tā interpretāciju …

Коментарий автора
Atlants