Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 1.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 2.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 3.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 4.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 5.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 6.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 7.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 8.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 9.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 10.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 11.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 12.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 13.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 14.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 15.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 16.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 17.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 18.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 19.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 20.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 21.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 22.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 23.
  • Отчёт по практике 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 24.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mārketings un tā loma uzņēmumā    4
2.  Reklāma uzņēmumā    5
  Reklāmas plānošana    6
  Reklāmas izplatīšanas līdzekļi    7
  Reklāmas mērķis    9
  Reklāmas izpēte uzņēmumā SIA „Visla-D”    10
3.  Reklāmas efektivitāte    16
  Reklāmas noteikšanas metodes    17
  Komunikatīvā metode    18
  Reklāmas efektivitātes noteikšana uzņēmumā SIA „Visla-D”    19
4.  Reklāmas efektivitātes paaugstināšana    21
  Reklāmas pilnveidošana uzņēmumā SIA „Visla-D”    22
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Фрагмент работы

Studiju darba tēma ir “Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA”Visla D”. Darba autors izvēlējās šādu tēmu, jo tā likās saistoša, kā arī tā bija cieši saistīta ar autora praksi mārketinga programmā, augstākminētajā uzņēmumā.
Ar reklāmu cilvēks saskaras visur: lasot presi vai žurnālus, skatoties televīziju, klausoties radio, pastaigājoties pa ielu. Reklāma ir kļuvusi par būtisku mūsu dzīves sastāvdaļu. Tās nozīmīgākā funkcija ir tāda, ka tā palīdz iepazīt jaunas preces tirgū. Kādam palīdz pelnīt naudu, citiem, savukārt, palīdz to tērēt.
Reklāma parādās tur, kur konkurenti cīnās par pircējiem. Uzņēmējs ar reklāmas palīdzību var gūt fantastiskus panākumus vai arī ciest katastrofālus zaudējumus. Pats interesantākais ir tas, ka reklāmas kampaņu rezultātus paredzēt ir praktiski neiespējami.…

Коментарий автора
Atlants