Digitālie mediji pieaug kopā ar auditorijas sadrumstalošanos, bet realitātes šovi palīdz iegūt auditorijas uzmanību ļoti daudziem televīzijas uzņēmumiem apkārt visai pasaulei. Kā arī svarīgi ir tas, ka strauji attīstās mijiedarbība starp mediju sektoru, kompānijām un departamentiem realitātes šovu ražošanā. Realitātes šovu fonemens pakāpeniski palielina savu svarīgumu digitālājā vidē. Īpaši pasākumi un dzīvais saturs ir būtiskāks nekā jebkad agrāk priekš auditorijas meklēšanas un jaunu ieņēmumu paaugstināšanas. …
Mūsdienu sabiedrībā ir vairāki slāņu cilvēki, ir izglītoti, ir ne tik izglītoti, bet bieži vien visus vienkopus saaicina realitātes šovi, jo tajos var vērot patiesus notikumus un neviens nemēģina apstrīdēt