Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.12.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'Pētniecības metodes un organizācija', 1.
  • Конспект 'Pētniecības metodes un organizācija', 2.
  • Конспект 'Pētniecības metodes un organizācija', 3.
  • Конспект 'Pētniecības metodes un organizācija', 4.
  • Конспект 'Pētniecības metodes un organizācija', 5.
  • Конспект 'Pētniecības metodes un organizācija', 6.
Фрагмент работы

Veicot skolēnu, vecāku un skolotāju anketēšanu jārod atbildes uz jautājumiem:
1. Iekšējā situācija skolnieku ietērpa jautājumā? Vai pastāv problēmas?
2. Cik % atbalsta korekcijas skolnieku ietērpā? Kādas korekcijas?
3. Vecāku piedāvātās finanses ?

Veiktajai aptaujai rezultātus apkopošu un analizēšu programmā SPPS.
3) izvērtēt kā skolēna ietērps ietekmē mācīšanās procesu;
• ekspertu aptauja
Tiks veikta 10 ekspertu aptauja , eksperti būs skolu direktori. Kvalitatīvajā pētījumā tiks izstrādāta anketa skolu direktoriem, kas izteiks savu viedokli par to, vai skolēnu ietērps ietekmē mācīšanās procesu un kā tas ietekmē. Eksperimentam rēķināts tiks konkordācijas koeficients K, kurš parādīs ekspertu viedokļu saskaņotību par apspriežamajiem jautājumiem. Konkordācijas koeficienta vērtība ir robežās no 0 līdz 1. . Jo koeficients ir tuvāk 1, jo saskaņotāki ir ekspertu viedokļi.

4) izstrādāt rīcības algoritma priekšlikumus skolu direktoriem, kas palīdzētu ieviest korekcijas skolēnu ietērpā;
• rīcības algoritma struktūras shēma

Коментарий автора
Atlants