Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.05.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 1.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 2.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 3.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 4.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 5.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 6.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 7.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 8.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 9.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 10.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 11.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 12.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 13.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 14.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 15.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 16.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 17.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 18.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 19.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 20.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 21.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 22.
  • Бизнес план 'Biznesa idejas analīze - ideja par izjādēm ar zirgiem', 23.
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Smiltenes novada tuvumā ( 50 kilometru rādiusā) nav iespējas izjāt zirga mugurā.
2. Lai biznesa ideja būtu sekmīga un ar spēju realizēties ir jādomā ļoti par to, ko konkurenti Latvijā ir spējīgi sniegt, jo katram no piedāvājumiem klāt ir kaut kāds pluss – fotosesija, dāvanas, akcijas, varbūt atpūtas vietas blkaus vai kāds apskates objekts, nedrīst būt pliks pakalpojums, jo tas neienesīs sekmīgu peļņu.
3. Lai veiktu tirgus analīzi ir ļoti maz pieejama informācij par vajadzīgajiem rādītājiem, lai kārtīgi zinātu konkurentu plusus un mīnusus ir jāveic plašāka analīze – jādodas izpētīt dzīvē, jāveiz pārrunas.
4. Lai ideja par šādu biznesu būtu sekmīga ir jāveic liels darbs gan izpētē, gan pakalpojuma sagatavošanā, jo ir nepieciešami lieli ieguldījumi, plaša vieta, plašs piedāvājums un spēja būt inovatīvam un aizraujošam.
5. Lai kvalitatīvi veiktu šo uzdoto kursa darbu nepieciešai vairāk materiāli un lielāka sapratne par to kā veikt cenu analīzi un kā spēt atrast informāciju par lielo teorijas daudzumu, kas vajadzīgs, lai labi uzrakstītu šo praktisko darbu.

Коментарий автора
Atlants