-
Uzņēmuma "123" iekšējās un ārējās vides analīze
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmējdarbības vides teorētiskie aspekti | 5 |
1.1. | Uzņēmuma ārējā vide | 6 |
1.2. | Uzņēmuma iekšējā vide | 9 |
1.3. | Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīzes metodes | 12 |
2. | SIA ”EONIKA89” vides raksturojums | 15 |
2.1. | Uzņēmuma ”EONIKA89” iekšējā vide | 16 |
2.2. | Uzņēmuma ”EONIKA89” ārējā vide | 18 |
2.3. | Uzņēmuma ”EONIKA89” SVID analīze un stratēģija | 20 |
Secinājumi un priekšlikumi | 22 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 24 | |
Pielikumi | 26 |
4 SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētot un analizējot uzņēmuma SIA „EONIKA89” iekšējās un ārējās vides analīzi, kā arī izmantojot literatūru un citos avotos publicētos materiālus, darba autore nonākusi pie sekojošiem secinājumiem:
1. SIA „EONIKA89” ir firma, kas nodarbojas ar mājas tekstila preču ražošanu un pārdošanu gan Latvijā gan ārpus tās.
2. Uzņēmums ir stabilizējies savā jomā un spēj piesaistīt klientus.
3. Dotajā uzņēmumā augstākā līmeņa vadības sastāv no 4 cilvēkiem – valdes locekļa (direktores), direktores vietnieka, mārketinga menedžeres un galvenās grāmatvedes.
4. Uzņēmumā “EONIKA89” tikai valdes loceklis ir tiesīgs izvirzīt uzņēmuma mērķus, noteikt tā misiju, darbības virzienus, stratēģiju, plānus, to sasniegšanu un izstrādāto plānu izpildi.
5. Uzņēmuma darba organizācija ir konkrēti izstrādāta un paliek nemainīga.
6. Uzņēmumā visi līgumi ir uz nenoteiktu laiku un darba līgumā tiek iekļauta personīgā informācija par darba ņēmēju, vispārīgi noteikumi, darbinieka pienākumi, darbinieku civiltiesiskā atbildība, darba devēja pienākumi, darba laika organizācija, atvaļinājums, darba līguma laušanas un grozīšanas kārtība.
7. No SVID analīzes var secināt, ka uzņēmumam ir pietiekoši daudz pozitīvu iekšējās vides faktoru, kā piemēram, izdevīga atrašanās vieta, aktīvi pircēji, savukārt negatīvais iekšējās vides faktors ir reklāmas trūkums, kas kavē jaunu klientu piesaisti
…
Vissvarīgākais menedžmenta prasmē ir spēja atlasīt īstos cilvēkus, spēja viņus cītīgi apmācīt un spēja uzticēt pēc iespējas vairāk pienākumu. Par darbinieku un to vadīšanu ir rakstīts un runāts vairāk aplamību nekā par jebkuru citu prasmi menedžmentā. Vadīšana nav mistiskāka par jebkuru citu nozari.Visos darbos kompetence pieaug pašpaļāvībā, tāpat arī vadīšanā. Var likties ,ka daži cilvēki jau piedzimuši par līderiem, bet šāds iespaids rodas vienmēr tāpēc , ka viņi ir apguvuši savu darbu un viņiem piemīt mērķtiecība, kas piesaista. Pievilcība nav iedzimta īpašība. Tā ir entuziasma, apņēmības un vajadzības sasniegt skaidri definētu mērķu un sazināšanās prasmes apvienojums.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.