-
Kvalitāte, sertifikācija, standartizācija un zīmols
| Nr. | Название главы | Стр. |
| 1. | Kvalitāte | 3 |
| 1.1. | Kas ir kvalitāte? | 3 |
| 1.2. | Kvalitātes izmaksas | 4 |
| 1.3. | Kvalitātes vadīšana | 4 |
| 2. | Sertifikācija | 5 |
| 2.1. | Kas ir sertifikācija? | 5 |
| 2.2. | ISO sertifikāts | 5 |
| 2.3. | Sertifikācijas institūcijas Latvijā | 5 |
| 3. | Standartizācija | 7 |
| 3.1. | Kas ir standartizācija? | 7 |
| 3.2. | „Latvijas standarts” | 7 |
| 3.3. | Standartizācijas organizācijas starptautiskā līmenī | 8 |
| 4. | Zīmols | 9 |
| 4.1. | Kas ir zīmols? | 9 |
| 4.2. | Latvijas patentu valde | 9 |
| Literatūras saraksts | 10 |
Kvalitāte ir produkta atbilstība klienta prasībām un specifikācijai. [1] Tā ir objekta vai vienības raksturlielumu kopums, kas nosaka tā spēju atbilst noteiktajām un paredzamajām vajadzībām. [3] Kvalitāti uzņēmumā veido ikviens darbinieks, sākot no vadītāja un beidzot ar apkopēju. Tradicionāli pastāv divi viedokļi par kvalitāti:
Iekšējais – veido uzņēmuma speciālistu viedoklis, izstrādātie un kontrolētie standarti.
Ārējais – veido patērētāja viedoklis par kvalitāti, ietverot šādus komponentus:
produkta vērtība
kā produkts apmierina klienta vajadzības
produkta lietošanas drošums un garantijas
produkta un arī uzņēmuma preztižs
produktam piemītošās īpašības
produkta īpašību noturība.…
Aprakstīts kas ir kvalitāte,standartizācija, sertifikācija un zīmols. Dots izklāsts par šīm tēmām gan starptautiskā, gan Latvijas līmenī.









