Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.09.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Zīmoli kā pircēju piesaistes paņēmiens', 1.
  • Реферат 'Zīmoli kā pircēju piesaistes paņēmiens', 2.
  • Реферат 'Zīmoli kā pircēju piesaistes paņēmiens', 3.
  • Реферат 'Zīmoli kā pircēju piesaistes paņēmiens', 4.
  • Реферат 'Zīmoli kā pircēju piesaistes paņēmiens', 5.
  • Реферат 'Zīmoli kā pircēju piesaistes paņēmiens', 6.
  • Реферат 'Zīmoli kā pircēju piesaistes paņēmiens', 7.
  • Реферат 'Zīmoli kā pircēju piesaistes paņēmiens', 8.
  • Реферат 'Zīmoli kā pircēju piesaistes paņēmiens', 9.
  • Реферат 'Zīmoli kā pircēju piesaistes paņēmiens', 10.
Фрагмент работы

Nobeigums
Autora secinājumi ir šādi:
• Arī konkurentiem var būt pircēja vajadzību apmierināšanai noderīgs produkts;
• Lai pircējs iegādātos konkrētā uzņēmuma preci (pakalpojumu), tai jābūt konkurētspējīgai, t. i., tai ar kaut ko jāatšķiras (vēlams būtiski) no konkurentu produkta: ar kvalitāti, ar cenu vai citu raksturlielumu, piemēram, elektrības taupību, lietošanas ilgumu;
• Ja precei šo raksturlielumu nav, tad lielāka uzmanība jāvelta citiem mārketinga kompleksa elementiem, kā, piemēram, pircējiem izdevīgas vietas izvēlē, preces (pakalpojuma) piegādē, pēcpārdošanas servisam, papildpakalpojumiem, garantijas laikam, apkalpošanas kultūrai, reklāmai, uzņēmuma tēlam – reputācijai.
Komunikācija rada sadarbību starp uzņēmuma piedāvāto produktu un patērētāju, taču tikai tādā gadījumā, ja abas puses, viena otru saprot, tas ir, runā vienā valodā, lieto savstarpēji saprotamus simbolus. Uzņēmumam uz komunikāciju ir jāraugās kā uz procesu, kas nekad nedrīkst būt pārtraukts, jo tad uzņēmuma darbība būs veiksmīga. Pretējā gadījumā, sabiedrība būs vienaldzīga pret uzņēmuma eksistenci vai arī apšaubīs tā tēlu. Lai tas nenotiktu, mārketinga komunikācija ietver sevī četrus elementus, ar kuru palīdzību uzņēmums vēršas pie sabiedrības – sākot ar uzņēmuma atrašanās vietu, personāla kompetenci un beidzot ar reklāmas kampaņām.
Personīgā pārdošana, noieta stimulēšana, sabiedriskās attiecības un reklāma – ne vienmēr ir efektīvs komunikācijas līdzeklis vienam un tam pašam produktam, jo ne vienmēr jāuzrunā būs viena mērķauditorija ar vienām un tām pašām vajadzībām. Tāpēc uzņēmumam ir rūpīgi jāizplāno, kuru no elementiem, vai arī tos kombinējot, tam ir vislietderīgāk izmantot, lai sasniegtu savu mērķi – savu mērķauditoriju ievadītu pareizā „gultnē”, līdz ar to gūtu sev kādu labumu.

Коментарий автора
Atlants