Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.09.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Patērētāju uzvedība kā integrēta mārketinga sastāvdaļa', 1.
  • Конспект 'Patērētāju uzvedība kā integrēta mārketinga sastāvdaļa', 2.
  • Конспект 'Patērētāju uzvedība kā integrēta mārketinga sastāvdaļa', 3.
  • Конспект 'Patērētāju uzvedība kā integrēta mārketinga sastāvdaļa', 4.
  • Конспект 'Patērētāju uzvedība kā integrēta mārketinga sastāvdaļa', 5.
Фрагмент работы

Psihiskie procesi ir cilvēka iekšējā aktivitāte, kas ir visciešākajā saistībā ar tā uzvedību. Par uzvedību psiholoģijā sauc cilvēka ārējo aktivitāti, ko var vērot no malas.
Cilvēks savas aktivitātes var arī apzināti regulēt, jo cilvēkam ir dota sevis apzināšanās iespēja. Apzināšanās iespēja nozīmē arī izvēli. Šis aspekts vienlaikus norāda gan uz mārketinga darbības iespējām un funkcijām, gan uz tā varbūtējām problēmām. [1., 20]…

Коментарий автора
Atlants