Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.10.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'PEST analīze mazumtirdzniecības veikalam', 1.
  • Реферат 'PEST analīze mazumtirdzniecības veikalam', 2.
  • Реферат 'PEST analīze mazumtirdzniecības veikalam', 3.
  • Реферат 'PEST analīze mazumtirdzniecības veikalam', 4.
  • Реферат 'PEST analīze mazumtirdzniecības veikalam', 5.
  • Реферат 'PEST analīze mazumtirdzniecības veikalam', 6.
  • Реферат 'PEST analīze mazumtirdzniecības veikalam', 7.
  • Реферат 'PEST analīze mazumtirdzniecības veikalam', 8.
  • Реферат 'PEST analīze mazumtirdzniecības veikalam', 9.
Фрагмент работы

Tehnoloģiskie faktori
Tehnoloģiju vide ekoloģisko preču tirdzniecību ietekmē netieši. Tā kā preču un produktu ražošana ekoloģiski prasa lielākos līdzekļus nekā ražošana, pievienojot dažādas ķimikālijas, tad likumsakarīgi ir arī tas, ka cena šīm precēm būs augstāka. Ekoloģisko preču ražotājiem nākas ieguldīt daudz līdzekļu, jaunu, videi un cilvēkam draudzīgāku tehnoloģiju izstrādē un ieviešanā. Piemēram, „Tukuma piens” jaunas ekoloģisko produktu līnijas izveidē investēja 35’000 Ls, kas arī tiešā veidā ietekmē šo produktu cenu.
Jāsaka arī, ka, lai produkts vai prece iegūtu tiesības saukties par ekoloģisku, arī ir jāiegulda daudz līdzekļu un jāiziet ļoti stingras pārbaudes, kas prasa ilgāku laiku.
Marķējums tiek piešķirts, ņemot vērā nozīmīgākos ietekmes uz vidi veidus, kā arī ekoloģiskos rādītājus. Ekomarķējuma piešķiršanas kritērijiem atbildīs tikai preces, kuras vismazāk ietekmē vidi (apmēram 10–20 % izstrādājumu). ES ekomarķējums pašlaik attiecas uz tīrīšanas līdzekļiem, iekārtām, papīra izstrādājumiem, apģērbu, mājai un dārzam paredzētiem ražojumiem, ziežvielām un tādiem pakalpojumiem kā tūristu izmitināšana. Pārskatītās prasības par ES ekomarķējumu mazinās birokrātiju, un tiks vienkāršoti kritēriji uzņēmumiem, kas iesniedz pieteikumu marķējuma saņemšanai. [5.]
Visa šī lielā birokrātija, augstās tehnoloģiju cenas un stingrās ražošanas prasības arī palielina galaprodukta cenu, tādā veidā radot risku samazināties patērētāju skaitam, kuri var atļauties šīs preces lietot ikdienā.

Коментарий автора
Atlants