Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 1.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 2.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 3.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 4.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 5.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 6.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 7.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 8.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 9.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 10.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 11.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 12.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 13.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 14.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 15.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 16.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 17.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 18.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 19.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 20.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 21.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 22.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 23.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā', 24.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mārketinga jēdziens    4
2.  Mārketinga stratēģijas viesnīcām Siguldas novadā    7
2.1.  Viesnīca „Aparjods”    7
2.2.  Viesnīca „Santa”    7
2.3.  Viesnīca „Sigulda”    8
2.4.  SPA hotel „Ezeri”    8
2.5.  Viesnīca „Turaidas Ziedi”    9
3.  Patērētāja novērtējums Siguldas viesnīcu mārketingam    10
4.  Mārketinga stratēģijas piedāvājums jaunai viesnīcai Siguldas novadā    14
  Secinājumi    16
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    17
  Anotācija    18
  Annotation    19
  Pielikums    20
Фрагмент работы

Pētīt mārketinga stratēģiju viesnīcām Siguldas novadā izvēlējos, jo pašai ir vēlme nākotnē atvērt savu viesnīcu tīklu. Tēma ir aktuāla, jo šobrīd attīstās daudz jaunie uzņēmēji un arī arvien vairāk jauniešu izvēlas veidot savu biznesu. Darbā tiks apskatītas populārākās Siguldas viesnīcas, jo, izanalizējot šo viesnīcu mārketinga stratēģiju, var izveidot to daudz veiksmīgāku.
Darba tēma: Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā.
Darba mērķis: Iepazīties ar jēdzienu mārketings un izveidot jaunas viesnīcas mārketinga stratēģiju.
Darba uzdevumi:
1.Iepazīties ar jēdzienu mārketings un tā elementiem.
2.Izpētīt pazīstamāko Siguldas viesnīcu un viesu namu mārketinga stratēģiju.
3.Aptaujāt Siguldas iedzīvotājus un apkopot iegūtos rezultātus, lai uzzinātu galvenos kritērijus viesnīcu izvēlē.
4.Izveidot veiksmīgu mārketinga stratēģijas plānu viesnīcai Siguldas novadā.

Коментарий автора
Atlants