-
Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Mārketinga jēdziens | 4 |
2. | Mārketinga stratēģijas viesnīcām Siguldas novadā | 7 |
2.1. | Viesnīca „Aparjods” | 7 |
2.2. | Viesnīca „Santa” | 7 |
2.3. | Viesnīca „Sigulda” | 8 |
2.4. | SPA hotel „Ezeri” | 8 |
2.5. | Viesnīca „Turaidas Ziedi” | 9 |
3. | Patērētāja novērtējums Siguldas viesnīcu mārketingam | 10 |
4. | Mārketinga stratēģijas piedāvājums jaunai viesnīcai Siguldas novadā | 14 |
Secinājumi | 16 | |
Izmantoto informācijas avotu saraksts | 17 | |
Anotācija | 18 | |
Annotation | 19 | |
Pielikums | 20 |
Pētīt mārketinga stratēģiju viesnīcām Siguldas novadā izvēlējos, jo pašai ir vēlme nākotnē atvērt savu viesnīcu tīklu. Tēma ir aktuāla, jo šobrīd attīstās daudz jaunie uzņēmēji un arī arvien vairāk jauniešu izvēlas veidot savu biznesu. Darbā tiks apskatītas populārākās Siguldas viesnīcas, jo, izanalizējot šo viesnīcu mārketinga stratēģiju, var izveidot to daudz veiksmīgāku.
Darba tēma: Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā.
Darba mērķis: Iepazīties ar jēdzienu mārketings un izveidot jaunas viesnīcas mārketinga stratēģiju.
Darba uzdevumi:
1.Iepazīties ar jēdzienu mārketings un tā elementiem.
2.Izpētīt pazīstamāko Siguldas viesnīcu un viesu namu mārketinga stratēģiju.
3.Aptaujāt Siguldas iedzīvotājus un apkopot iegūtos rezultātus, lai uzzinātu galvenos kritērijus viesnīcu izvēlē.
4.Izveidot veiksmīgu mārketinga stratēģijas plānu viesnīcai Siguldas novadā.
…
Darbā ir apskatītas populārāko Siguldas novada viesnīcu mārketinga stratēģijas un izanalizējot tās, izveidota iespējami veiksmīgākā mārketinga stratēģija viesnīcai Siguldas novadā.
