Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.10.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Produkta jēdziens un klasifikācija. Produkta raksturlielumi un sortiments', 1.
  • Конспект 'Produkta jēdziens un klasifikācija. Produkta raksturlielumi un sortiments', 2.
  • Конспект 'Produkta jēdziens un klasifikācija. Produkta raksturlielumi un sortiments', 3.
  • Конспект 'Produkta jēdziens un klasifikācija. Produkta raksturlielumi un sortiments', 4.
  • Конспект 'Produkta jēdziens un klasifikācija. Produkta raksturlielumi un sortiments', 5.
  • Конспект 'Produkta jēdziens un klasifikācija. Produkta raksturlielumi un sortiments', 6.
  • Конспект 'Produkta jēdziens un klasifikācija. Produkta raksturlielumi un sortiments', 7.
Фрагмент работы

Trešais paņēmiens – produkta kvalitātes pozicionēšana pēc principa „pienācīgu produktu par mērenu cenu”. Uzņēmumi neapgalvo, ka pārdod vislabākos produktus, bet piedāvā normālas, augstas un vidējas kvalitātes produktus par mērenēm cenām, izmantojot izdevīgus sadales kanālus u.c. metodes, tādējādi ietaupot mārketinga izmaksas.
Produkta kvalitātei jāatbilst cenai un mērķtirgus vajadzībām. Katrai kvalitātes pozicionēšanai ir savs mērķtirgus, un visi izvirzītie pozicionēšanas principi ir derīgi, ja atbilst mērķtirgus prasībām. Vienīgā pozīcija, kura neizbēgami piedzīvos zaudējumu, ir „mazāk un par augstu cenu”. Apkrāptie pircēji informēs citus par neveiksmi. Atkārtotu pirkumu nebūs, un produkts (produkta marka) drīz pazudīs no tirgus.
Produkta kvalitātes vadīšanai ir vismaz 3 populāras pieejas:
1. Paredz stingri kontrolēt jau gatavās produkcijas kvalitāti.
2. Paredz kvalitātes kontroli visos uzņēmumos ražošanas un tehnoloģijas posmos.
3. Paredz kvalitātes standartu uzraudzīvu ne tikai savā uzņēmumā, bet arī pie piegādātājiem. Pasaulē šāda pieeja tiek izplatīta ar nosaukumu „Total Quality Management” (TQM).

Коментарий автора
Atlants