Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Эссе 'Uzņēmuma risku vadība un ar cilvēku kapitālu saistītie riski aviācijas industrij', 1.
  • Эссе 'Uzņēmuma risku vadība un ar cilvēku kapitālu saistītie riski aviācijas industrij', 2.
  • Эссе 'Uzņēmuma risku vadība un ar cilvēku kapitālu saistītie riski aviācijas industrij', 3.
  • Эссе 'Uzņēmuma risku vadība un ar cilvēku kapitālu saistītie riski aviācijas industrij', 4.
  • Эссе 'Uzņēmuma risku vadība un ar cilvēku kapitālu saistītie riski aviācijas industrij', 5.
Фрагмент работы

RSF/RIF sadalījums pamatojas uz darba veikšanas/ ietekmes faktoriem (PIF/PSF) pēc Millera un Swaina (1987) un YA-Lih Lin un Sheue-Ling Hwang (1992) metodes.
HFRM modelis var būt noderīgs aviokompānijām skaidrāku priekšstatu iegūšanai un atzīstot cilvēciskos faktorus visos aspektos un cilvēcisko risku vadības uzlabošanas sākums, optimizējot aviokompāniju darbību un sniegumu. Aviācijas nozarē cilvēku faktoram jābūt svarīgai daļai uzņēmuma risku vadībā.
HFRM modelis ir noderīga instruments HR vadītājiem, uzņēmuma cilvēku novērtēšanai un pārvaldībai, tāpēc šis modelis tiek piedāvāts kā vadības rīks . Iespējamību un ietekmes elementu izvērtēšana un analīze var uzlabot darbinieku veiktspēju . Efektīvs HFRM modelis var nodrošināt ilgtspējīgu konkurētspējas pārākumu, veiksmīgu stratēģijas realizāciju un ilgtspēju jebkuram uzņēmumam. Šis pētījums ir paredzēts , lai veicinātu uzņēmuma riska pārvaldību pār cilvēka faktoru lauku un cilvēku resursu pārvaldību.

Коментарий автора
Atlants