Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.12.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'E-komercijas aptauja', 1.
  • Конспект 'E-komercijas aptauja', 2.
  • Конспект 'E-komercijas aptauja', 3.
  • Конспект 'E-komercijas aptauja', 4.
  • Конспект 'E-komercijas aptauja', 5.
  • Конспект 'E-komercijas aptauja', 6.
  • Конспект 'E-komercijas aptauja', 7.
  • Конспект 'E-komercijas aptauja', 8.
  • Конспект 'E-komercijas aptauja', 9.
  • Конспект 'E-komercijas aptauja', 10.
  • Конспект 'E-komercijas aptauja', 11.
Фрагмент работы

Pēc SIA "Revima" īpašnieces izveidotās tabulas var secināt, ka ,piemēram: tematiskajos svētkos (Miķeļdienas gadatirgus, Ziemassvētku tirdziņi) un Pilsētas svētkos, iegādātos vairāk SIA „Revima” produkciju, jo šāda veida svētkus apmeklē vairāk iedzīvotāju, bet ikmēneša gadatirgos pirktspēja būtu zemāka, jo uz šādiem tirgiem cilvēki dodas tad, kad grib iegādāties kādu konkrētu preci.
Suvenīriem, dāvanām “Vietējie labumi”, groziem un paplātēm būs pieejama produkta atlaide, ja klients pītos izstrādājums pirks vairumā, kā:
- privātpersonas , kas nopirks 3 grozus, paplātes - atlaide 3 % apmērā no groza, paplātes cenas.
- juridiska persona, kas nopirks 10 un vairāk grozus, paplātes - atlaide 3 % apmērā no groza, paplātes cenas.

Produktu attīstīt un uzlabot plānots ar:
• spilgtām krāsām;
• jauna sortimenta izstrādi;
• citu pilsētu labumu izstrādi.

Коментарий автора
Atlants